دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران از خانواده ایثارگران در غرب مازندران
دیدار مدیرکل بنیاد شهید مازندران از خانواده ایثارگران در غرب مازندران
سکان نیوز؛ دکتر کهن سال در تنکابن با والدین شهیدان گرانقدر حیدرقلی وهابیان و عارف مشایخیان، همسر شهید سید مصطفی جمالی،جانبازان عزیز هفتاد درصد حسن ناظری، فرهاد شکریان و فردین بهمنی ( جانباز بصیر) دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بنیاد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به منظور پیگیری مشکلات ایثارگران شهرستان های غرب این استان و با حضور در منازل 13 تن از خانواده معزز شهدا، جانباز و آزاده، دغدغه های این عزیزان را در بخش های مختلف خدمت رسانی شامل اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر و تبدیل وضعیت آنان در دستگاه ها و ادارات، حق پرستاری والدین، بررسی درخواست برقراری حق معیشت برای جانبازان، تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای جانبازان نخاعی و هفتاد درصد، وام مسکن و … از نزدیک مورد بررسی و رسیدگی قرار داده است.
دکتر کهن سال در تنکابن با والدین شهیدان گرانقدر حیدرقلی وهابیان و عارف مشایخیان، همسر شهید سید مصطفی جمالی،جانبازان عزیز هفتاد درصد حسن ناظری، فرهاد شکریان و فردین بهمنی ( جانباز بصیر )، در عباس آباد با پدر شهیدان گرانقدر قربانعلی و محمد شریف کاظمی، مادر شهید سرتیپ دوم پاسدار رستم شرج پور و آزاده جانباز رمضان نرگسی دیدار کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در شهرستان نور با والدین شهید مدافع حرم علی جمشیدی، همسر و فرزند شهید میرزابابا بابایی، جانبازان سرافراز نخاعی و هفتاد درصد یعقوب قنبری و غلامرضا بابایی تکریم و تجلیل به عمل آورد.
در این دیدارها، روسای بنیاد تنکابن، عباس آباد و نور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران را همراهی کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه این دیدارها گفت: امروز همه آحاد جامعه باید قدردان خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران باشند، این انسان های با اخلاص و با فضیلت الگوی جامعه ما هستند.
دکتر کهن سال اذعان داشت: امروز راه رسیدن به درستکاری و رستگاری پیروی از ائمه اطهار و شهدای عزیز است، تفکر و اندیشه های ناب شهدا باید در جامعه تبلور و نشر پیدا کند.
این مسئول اظهار کرد: فضای جامعه ما باید با یاد و نام شهدا تلطیف و عطرآگین شود، شهدا انسان های عاشق بودند و در مسیر کمال حرکت کردند، وظیفه ما این است که از مسیر شهدا فاصله نگیریم و سیره شهدا را سبک زندگی خود قرار دهیم.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین در نشست با کارکنان خدوم بنیاد تنکابن و عباس آباد در رابطه با برنامه های عملیاتی بنیاد، رزمایش بزرگ دیدار با 10 هزار و 400 شهید والامقام استان در 29 شهریور ماه و ضرورت هماهنگی و سازماندهی در دیدارها، پیگیری مطالبات ایثارگران از طریق ادارات در قالب قوانین جامع خدمات ایثارگران، اهتمام ویزه به رویکرد بنیاد در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با نگاه قرارگاهی، حفظ تکریم و عزتمندی نسبت به جامعه معزز ایثارگری از سوی همکاران در بنیاد و … مطالبی بیان کرد.