دیدار قهرمان کشتی ناشنوایان جهان با امام جمعه بابل
دیدار قهرمان کشتی ناشنوایان جهان با امام جمعه بابل
سکان؛ قهرمان کشتی ناشنوایان جهان به همراه رئیس هیئت ناشنوایان بابل و رئیس اداره ورزش با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

به گزارش سکان، امیرمحمد قلی نیا قهرمان کشتی جوانان جهان به همراه مهندس حاجی تبارفیروزجایی رئیس هیئت ورزشهای ناشنوایان بابل و خانم عرب رئیس اداره ورزش و جوانان بابل با حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهر بابل دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه شهر بابل در این دیدار با اشاره به قهرمانی امیرمحمد قلی نیا در مسابقات جهانی خاطر نشان کرد: دیدن جوانان و فرزندان این آب و خاک همچون امیرمحمد که توانسته اند با تلاش و مجاهدت خود به موفقیت های این چنینی دست پیدا کنند مایه خوشحالی و فخر انسان است.

وی با بیان اینکه باید حامی جوانان در جامعه باشیم، عنوان کرد: امیرمحمد نماد همه جوانان این شهر، استان و کشور است که با همت بلند و با وجود همه سختی ها به سمت جلو حرکت کرده و روز به روز موفقیت های بیشتری را کسب کرده است.

حجت الاسلام روحانی بابیان اینکه نباید خود را تنها منحصر به ورزش کنیم، گفت: اگر ورزش با تهذیب و معنویت همراه شود نتیجه مطلوب و مورد نظر را می توان به دست آورد.

مهندس حاجی تبارفیروزجایی رئیس هیئت ورزشهای ناشنوایان شهرستان بابل در این دیدار گفت؛ یک ورزشکار شاخص در زندگی حرفه‌ای خود تمام تلاشش را بکار می‌گیرد تا بتواند به قهرمانی برسد، مدال بگیرد و برای کشورش افتخار آفرینی کند.

حاجی تبارفیروزجایی با تاکید براینکه دولت نباید هیچ کوتاهی در حمایت از ورزشکاران داشته باشد، اضافه کرد: اگر به ورزشکاران و قهرمانانمان توجه کافی کنیم، در واقع برای آنها ایجاد انگیزه کرده ایم تا با قدرت بیشتری به مسیر قهرمانی خود ادامه دهند.