دیدار تشکلات کارگری و کارفرمایی با مدیر کل تامین اجتماعی کردستان
دیدار تشکلات کارگری و کارفرمایی با مدیر کل تامین اجتماعی کردستان
سکان نیوز؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی استان با مدیر کل تامین اجتماعی کردستان دیدار کردند.

در این دیدار نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی استان ضمن تقدیر از مجموعه اقدامات تامین اجتماعی استان در خصوص همکاری با جامعه کارگری و کارفرمایی و برگزاری جلسات متعدد و شفاف سازی امور، با تاکید بر ادامه روابط بین مجامع صنفی و مدیریت تامین اجتماعی استان، اظهار امیدواری نمودند با رونق تولید شاهد افزایش انگیزه کارفرمایان و کارگران در سنگر تولید و اشتغال باشیم.

مدیر کل تامین اجتماعی کردستان با گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند، ضمن بیان گستردگی فعالیتها و عملکرد تامین اجتماعی استان درخصوص تعهدات، اهمیت شناخت منابع درآمدی سازمان توسط شرکای اجتماعی و نقش و اهمیت تعاملات و تأثیر آن در منابع درآمدی سازمان، گفت: یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید هم بحث مشکلات کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان بوده است که همواره تلاش کرده فشارهای معیشتی و اقتصادی حاکم را از روی این اقشار را کم کند.

قریشی ضمن تشکر از حمایت های ویژه تشکلات کارگری و کارفرمائی استان و همراهی با مدیران و مسئولان در جهت گره گشایی از مشکلات؛ گفت: همه مسئولان و کارگزاران نظام در استان در تلاش هستند گام های موثری برای حل مشکلات حوزه تولید و اشتغال بردارند.

وی با اشاره به اتفاقات و تصمیمات خوب دولت در خصوص پرداخت بخشی از بدهی ها به سازمان تامین اجتماعی کشور برای اجرای طرح متناسب سازی حقوق،گفت:به لطف خدا و حمایت دولت و تلاش های مستمر نمایندگان کارگری و بازنشستگی تامین اجتماعی این مهم به ثمر نشست.

این مقام مسئول با اشاره به نقش به سزای شرکای اجتماعی سازمان افزود: در شرایطی که سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه ای کشور، نقش قابل اتکائی در ایجاد آرامش روانی و رفع دغدغه های اقتصادی و اجتماعی مخاطبین شریف خود به ویژه نیروهای مولد جامعه را بر عهده دارد، همراهی و مشارکت های شرکای اجتماعی در حوزه کارفرمایی و کارگری به عنوان حامی و پشتیبان سازمان تامین اجتماعی، در بالندگی و شکوفائی این سازمان بسیار اثر بخش بوده و می باشند.