دیدار با ایثارگران موجب تقویت و ارتقای انگیزه خدمتگزاری می گردد
دیدار با ایثارگران موجب تقویت و ارتقای انگیزه خدمتگزاری می گردد
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد مازندران در سفر به شهرستانهای منطقه غرب این استان پس از دیدار با چند خانواده شهید و ایثارگر گفت: دیدار با ایثارگران موجب تقویت و ارتقای انگیزه خدمتگزاری می گردد.

به گزارش ایثار واحد مازندران، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در سفر به شهرستانهای منطقه غرب این استان، در شهرستان تنکابن طی گفتگویی با بیان اینکه دیدار با ایثارگران موجب تقویت و ارتقای انگیزه خدمتگزاری می گردد اظهار داشت: در اولین روز از سال جدید به اتفاق استاندار مازندران در منطقه هزار جریب نکا در روستای ولامده در بیت معزز شهید گرانقدر … فتاحی حضور یافته و به صورت چهره به چهره با مادر مقاوم، فداکار و صبور این شهید عزیز دیدار به عمل آوردیم.
وی با اشاره به اینکه سپاسگزاری و حل مشکل، اولویت اصلی در دیدار با ایثارگران محسوب می گردد تأکید کرد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته، روسای بنیاد ۲۲ شهرستان و همکاران در گروههای متفاوت از نخستین روز سال نو دیدار با خانواده های معظم شهدا، شهدای مدافعان حرم و جانبازان ۷۰ درصد در سطح استان را آغاز کردند. وی تصریح کرد:این طرح با حرارت خاصی در مازندران توسط همکاران خدوم بنیاد، فرمانداران، سپاه،ائمه جمعه و … در حال اجرا می باشد.
کهن سال با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران چهره های برجسته و ماندگار کشور ما هستند عنوان کرد: تکریم، تعظیم و تجلیل زمانی اثر بخش خواهد بود که رضایتمندی ایثارگر را همراه داشته باشد و این نگاهی است که در سال 1401 جزو اولویت ها و برنامه های عملیاتی ( اجرا و اقدام ) بنیاد خواهد بود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران انجام طرح سپاس از جامعه معزز ایثارگری توسط همکاران و مدیران را ستودنی، اثربخش و مثبت ارزیابی کرد و گفت: این بسیج همگانی ( طرح سپاس ) که از ابتدای سال نو آغاز گردیده با حدت و جدیت ادامه داشته و بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان سال جاری، بخش زیادی از ایثارگران عزیز استان باید دیدار شوند.
سعید کهن سال اضافه کرد: در این دیدارها مشکل ایثارگران عزیز در امر اشتغال فرزندان، درمان، مسکن و … در قالب گفتمان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و نتیجه کار در فرجه زمانی کوتاه به این عزیزان اعلام خواهد شد.
گفتنی است سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از زمان تحویل سال نو تا امروز با 22 والدین معزز شهید، خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان 70 درصد در شهرستانهای بهشهر، نکا، جویبار، تنکابن و رامسر دیدار و عیادت کرد و این دیدارها در روزهای آتی در دیگر شهرستانهای استان نیز ادامه خواهد داشت.