دکتر یوسف پور؛ روز قدس روز همبستگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان است
دکتر یوسف پور؛ روز قدس روز همبستگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان است
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: روز قدس روز همبستگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران طی گفتگویی اظهار داشت: روز باشکوه قدس، روز همبستگی و سمبل یگانگی و یکپارچگی ملت مسلمان جهان، تجسم امت واحد اسلامی و تجلی فریاد اعتراض مسلمانان جهان به اشغال قدس شریف است.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور با بیان اینکه روز قدس روز ظلم ستیزی، قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است گفت: روز قدس نماد استکبارستیزی و مجمع عظیم برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی است که در آن با مشت های گره خورده و صف های بهم فشرده، از توحش و نسل کشی اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام انزجار می کنند.

مدیر کل بنیاد مازندران تصریح کرد: قدس و مسجدالاقصی در تاریخ درخشان امت اسلام نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین، وحدت و یکپارچگی و روز حیات تمدن اسلامی است. روز تبلور همبستگی و همدلی جهان اسلام و تمام آزادیخواهان جهان با مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان و ستم‌دیده‌گان جهان و همراهی آنان در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بین المللی و رژیم غاصب صهیونیستی و روز طنین ندای عدالت طلبی، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام درسراسرگیتی است.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور گفت: روز قدس، روز تجسم تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت وا داشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.
ایشان اضافه کرد: روز جهانی قدس یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) در ترسیم مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی اسلامی در مواجهه با مسئله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است.
مدیر کل بنیاد مازندران اظهار داشت: جهانی شدن روز قدس مرهون درایت و بصیرت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مجاهدات های مخلصانه و مجدانه رهبرمعظم انقلاب، همراهی و همدلی ملت شریف ایران بوده و ثمرات این شجره طیبه روز به روز نمایان تر و تلالو آن درخشان‌تر و نوید بخش آسمانی الا انّ نصرالله قریب است.