دو پروژه ملي و زيربنايي شركت توزیع برق منطقه اي گيلان افتتاح شد
دو پروژه ملي و زيربنايي شركت توزیع برق منطقه اي گيلان افتتاح شد
سکان نیوز : با حضور استاندار گيلان دو پروژه افزايش ظرفيت پست هاي 63.20 كيلوولت در هفته پدافند غير عامل در شهرستان هاي بندرانزلي و املش افتتاح شد.

 به گزارش پايگاه خبري سکان نیوز ،«اسدا… عباسي» استاندار گيلان در آيين افتتاح با قدرداني از تلاش ها و خدمات وزارت نيرو و مدير عامل برق منطقه اي گيلان گفت: زندگي مردم وابسته به برق است و با قطع برق، زندگي نيز مختل خواهد شد. اكثر شبكه هاي برق فرسوده مي باشند و اين فرسودگي در حوادث طبيعي مشكل ساز بوده و بايد براي جلوگيري از اين مشكلات، شبكه هاي فرسوده بازسازي شوند.
وي افزود: استان گيلان، استان حادثه خيزي از نظر وقوع سيل، زلزله و … است. از اين منظر، مباحث پدافند غير عامل در استان بسيار مهم بوده و بايد آماده مقابله با حوادث طبيعي در استان باشيم تا آسيبي به مردم عزيز نرسد.
عباسي گفت: تابستان سال جاري، تابستان سخت و دشواري براي هموطنان ما بود و بايد با مديريت صحيح و هماهنگي و انسجام لازم از وقوع اين مشكلات در سال آتي جلوگيري كنيم. براي اين مهم بايد به زيرساخت ها توجه لازم داشته باشيم تا به نحو مطلوبي بتوانيم نيازهاي مردم را برطرف كنيم.
«بهمن داراب زاده» مدير عامل شركت برق منطقه اي گيلان گفت: پروژه افزايش ظرفيت پست 63.20 كيلوولت بي بي حوريه و پروژه افزايش ظرفيت پست63.20كيلوولت املش از جمله پروژه هايي است كه در راستاي حفظ پايداري شبكه برق تعريف شده اند و هدف از اجراي اين پروژه ها افزايش ظرفيت بارگيري، اصلاح افت ولتاژ و جلوگيري از اعمال محدوديت است.
وي افزود: حمل ، دمونتاز و نصب ترانس ها كار بسيار حساس و ظريفي است كه با دستان توانمند مهندسين و متخصصين بومي استان اين مهم انجام و اجرايي شد و اين امر مايه افتخار و سربلندي است.
داراب زاده گفت: در دوسال گذشته با مشكلاتي نظير بيماري كرونا، افزايش قيمت ها و كمبود منابع مالي مواجه بوديم كه خوشبختانه با كار و تلاش مضاعف همكارانمان توانستيم بر اين مشكلات غلبه كنيم و پروژه هاي خوبي نظير اين پروژه ها را اجرا و به بهره برداري برسانيم.
گفتني است كه در اين آيين بطور همزمان دو پروژه شركت برق منطقه اي گيلان با اعتباري بالغ بر 240.585 ميليارد ريال افتتاح شد.