دو فضای آموزشی در چالوس کلنگ زنی شد
دو فضای آموزشی در چالوس کلنگ زنی شد
سکان نیوز/دو فضای آموزشی شامل نمازخانه و کتابخانه مدرسه با حضور مدیرکل آموزش وپرورش مازندران و دیگر مسئولان در چالوس کلنگ زنی شد.

سکان نیوز/به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ مراسم کلنگ زنی و احداث نمازخانه دبیرستان شهید هاشمی نژاد چالوس که به همت موسسه یاوران مهر منصور مرحومه نسرین دخت زال زر در حال ساخت است با حضور مدیرکل آموزش وپرورش مازندران، معاون متوسطه، مدیر آموزش و پرورش چالوس و دیگر مسئولان برگزار شد.
همچنین ساخت کتابخانه خیر ساز مهندس داراب زال زر در دبیرستان شهدای سینوا نیز کلنگ زنی شد تا دانش آموزان این مدرسه صاحب کتابخانه اختصاصی شوند که مقرر شد این پروژه تا ۴ماه دیگر آماده سازی و تحویل داده شود. این دو پروژه با وسعت هر کدام ۱۱۰متر مربع با مشارکت خیرین آغاز شده و شامل تمامی امکانات خواهد بود.

ترمیم و بهسازی دو مدرسه در چالوس

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با همراهی معاون متوسطه اداره کل و مدیر آموزش و پرورش چالوس از پروژه در حال بهسازی دبیرستان متوسطه اول امیر کبیر هچیرود که توسط فرزندان مرحومه شمع خاتون کیانی (خانواده حاج اسماعیل محمودی) در حال اجرا است، بازدید کرد.
سعدی پور از پروژه هنرستان پسرانه خاتم الانبیا نیز که با مشارکت ورثه مرحوم صفر منصوری در حال ترمیم و بهسازی است بازدید کرده و گفت: مدرسه یاری و ترمیم و بهسازی مدارس از جمله نیازهای اساسی آموزش و پرورش و از امور خیریه است و ما سپاسگزار این خیرین نیک اندیش هستیم.