دولت نسبت به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی اهتمام ورزد
دولت نسبت به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی اهتمام ورزد
سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل استان اصفهان گفت: با تعامل سازنده با مجمع نمایندگان استان راه را برای رسیدن به توسعه پایدار و پیشرفت کشور هموارتر کنیم.

دکتر ریاضی در دیدار با خاتمی نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، با ترسیم وضعیت استان اصفهان در خصوص مسائل مرتبط با تامین اجتماعی، اظهار امیدواری کرد که با تعامل سازنده و هم فکری دلسوزانه ای که با مجمع نمایندگان استان وجود دارد بتوانیم راه را برای رسیدن به توسعه پایدار و پیشرفت کشور هموارتر کنیم.
وی سپس با معرفی طرح 3070 و تاثیر اجرای خدمات غیر حضوری سازمان در کنترل ویروس منحوس کرونا مطالبی را مطرح نمود.

دکتر خاتمی در خصوص جایگاه سازمان در کشور و تاثیر آن در توسعه اقتصادی و اجتماعی، لزوم اصلاح قوانین و تسریع در ارائه برخی خدمات، توجه ویژه به درمان و وظایف سازمان درحوزه خدماتی، لزوم اهتمام دولت به پرداخت بدهی های خود به سازمان و اهمیت نظارت مستقیم سازمان بر فعالیت های شرکت شستا مطالب ارزنده ای را مطرح و اظهار نمود: کارکردن در استان اصفهان با توجه به مطالبه گری مردم استان و وجود قطب صنعتی بزرگ، بسیار مهم، حیاتی و اثر گذار در فرایند پیشرفت کشور است.
وی تاکید کرد: مسئولین سازمان ضمن تکریم ارباب رجوع خود، باید با دقت به مسائل و مشکلات مخاطبین خود گوش داده و در چارچوب قوانین و مقررات به حل مشکلات شان اهتمام ورزند.