دولت سیزدهم شجاعت انجام طرح های بزرگ به نفع مردم را دارد
دولت سیزدهم شجاعت انجام طرح های بزرگ به نفع مردم را دارد
سکان نیوز؛ حجت الاسلام حسن روحانی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم شجاعت انجام طرح های بزرگ به نفع مردم را دارد، گفت؛ این اقدام آنها ستودنی و عملکرد یکساله دولت قابل دفاع است.

به گزارش سکان، امام جمعه بابل در خطبه های نماز جمعه این هفته بابل بیان کرد: دولت سیزدهم طرح هایی را اجرا کرده که دولت های گذشته جرات اجرای آن را نداشتند.

وی افزود: یکی از ویژگی های ممتاز دولت سیزدهم آن است که دولت با معیارهای رهبر انقلاب همخوانی دارد و با تکیه به ارزش ها ، مردمی سازی ، تلاش شبانه روزی ، گسترش عدالت و جلب اعتماد مردم در مسیر خدمتگزاری حرکت می کند.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم خود را در کنار مردم قرار داده و در اوج کرونا هم از مردم فاصله نگرفته و به آنها خدمت‌رسانی می کرد و این روحیه مردمی همچنان تداوم دارد.

وی اضافه کرد: دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم هم که با برخی از کشورها ایجاد کرده ستودنی است و تمام تلاش خود را بکار بسته تا در مسیر رشد و توسعه کشور و عدالت ورزی گام بردارد.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: کشف اختلاس ۹۱ هزار میلیارد تومانی از دستاوردهای فساد ستیز بودن دولت سیزدهم می باشد و به هیچ عنوان برای مردم پذیرفتنی نیست که یک مدیرعامل در یک ماه سه میلیارد تومان حقوق دریافت کند.

امام جمعه بابل از همه کسانی که نقش نظارتی دارند، خواست تا اجازه ندهند غارتگران به این انقلاب ضربه بزنند و نقش نظارتی خود را به دقت انجام دهند.