دولت باید حقوق و دستمزد را به صورت ویژه در لایحه بودجه 403 ببیند
دولت باید حقوق و دستمزد را به صورت ویژه در لایحه بودجه 403 ببیند
سکان؛ بابایی کارنامی با انتقاد از اینکه برخی از اقشار ضعیف زیر ۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، یادآور شد: امروز حقوق ۹ میلیون تومان متوسط دریافتی جامعه است بعضا شاهد هستیم که گروهی از بازنشستگان زیر۵ میلیون تومان دریافتی دارند، بر همین اساس باید دولت هر چه سریع‌تر در لایحه بودجه نویسی سال ۱۴۰۳ این مهم را مدنظر قرار دهد.

علی بابائی کارنامی در رابطه با تورم حاکم بر جامعه و حقوق ناچیز بازنشستگان، گفت: در چند سال اخیر شاهد خروج تورم از موقعیت ثابت آن هستیم که همچنان سیر صعودی خود را طی می‌کند و تا به امروز در نقطه اوج خود قرار گرفته است. 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نه در دولت قبل و نه در دولت کنونی هزینه زندگی بازنشستگان و اقشار ضعیف جامعه همچون کارگران بر مبنای ماده۴۱ قانون کارگری و قانون خدمات کشوری که شاخص تورم در آن در نظرگرفته شده اجرایی نشد بر همین اساس مشکلات معیشتی ثابت باقی مانده و امروز با ۹ میلیون حقوق در بهترین شرایط نمی‌توان تورم را کنترل کرد.

حقوق و دستمزد را به صورت ویژه در لایحه بودجه ۱۴۰۳ ببینیم

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با انتقاد از اینکه برخی از اقشار ضعیف زیر ۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند، یادآور شد: امروز حقوق ۹ میلیون تومان متوسط دریافتی جامعه است بعضا شاهد هستیم که گروهی از بازنشستگان زیر۵ میلیون تومان دریافتی دارند، بر همین اساس باید دولت هر چه سریع‌تر در لایحه بودجه نویسی سال ۱۴۰۳ این مهم را مدنظر قرار دهد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این گونه پرداخت حقوق، دستمزد و مستمری از جنبه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیار اهمیت داشته و برای سال‌های آینده جای تامل دارد.