دهه پنجم و نماینده تراز انقلاب/ چرا حسن نتاج بین مردم محبوبیت دارد؟
دهه پنجم و نماینده تراز انقلاب/ چرا حسن نتاج بین مردم محبوبیت دارد؟
سکان نیوز؛همواره یکی از نماد‌ها و شاخص‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی آیت‌ا... سیدحسن مدرس شناخته می‌شود و می‌توان وی را الگوی مجسم و کامل یک وکیل مسلمان و متعهد دانست،

به گزارش سکان، به‌گونه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی برای انتخاب نمایندگان به مردم کشورمان توصیه فرمودند: «سعی کنید مثل مرحوم مدرس را انتخاب کنید، شاید یکی از شاخص‌های یک نماینده مجلس از نگاه شهید مدرس این باشد که نماینده مجلس باید منادی حق و عدالت و آزادی و استقلال باشد و با هرگونه تبعیض ناروا و امتیازطلبی‌های غیرقانونی شدیدا مخالفت کند.
از سوی دیگر تعبد به ارزش‌های اسلامی، امانتداری، پرهیز از تجمل‌گرایی، صداقت در گفتار و رفتار و توجه به محرومان و درماندگان مصداق‌های یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب هستند.
مقام معظم رهبری در همین زمینه با بیان اینکه مهم‌ترین شرایط نماینده این است که متدین، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد، فرمودند: «آن کسی که به‌عنوان وکیل این ملت انقلابی و مومن و شجاع به مجلس می‌رود، باید انقلابی و مومن و شجاع باشد. اگر نگوییم شجاع‌ترین و مومن‌ترین و انقلابی‌ترین؛ لااقل در سطح این توده عظیم مردم که این‌گونه از خود درخشش نشان می‌دهند، باشد. نماینده باید احساس دلسوزی و وجدان سیاسی داشته باشد.»

مجلس دوازدهم نیز امروز ۷ خردادماه کار خود را رسما شروع کرده است یکی از چهره‌ های که توانست با بالاترین رای، مورد اعتماد مردم، از استان مازندران به مجلس دوازدهم راه یابد د‌کتر حسن حسن نتاج از شهرستان بابل است.

دکتر حسن نتاج از جمله نمایندگانی که با روحیه انقلابی، شجاع،متدین و مردمدار بودنش باعث این شد این چهره مردمی دارای محبوبیت ویژه ی در بین همه اقشار مردم داشته باشد.
امیدواریم حضور این نماینده مردم بابل در مجلس دوازدهم منشا خیر و تحول و توسعه برای شهرستان بابل و استان مازندران باشد.