دهه مبارک فجر و 22 بهمن
دهه مبارک فجر و 22 بهمن
سکان نیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران در یادداشتی نوشت؛ انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند.

سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در یاداشتی نوشت؛
جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
بهمن‌ماه، یادآور فجر پیروزی و شکستن هیمنه استکبار جهانی به دست تربیت‌یافتگان مکتب بزرگ تاریخ‌ساز و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است.
انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود،که در آن عده ای قلیل، با ایمان قوی و اعتقادی راسخ و عزمی آهنین، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.
دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان ها و پرپر شدن فرزندان این سرزمین و بارور کردن درخت تنومند ارزشمند انقلاب اسلامی است که باعث ایجاد انسجام، حس ایثار و همدلی همه ی اقشار مردم شد.
دهه‌ مبارک‌ فجر و ۲۲ بهمن؛ یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین و اعتصام به (( حبل الله ) است که رژیم طاغوت را به زباله دان تاریخ سپرد و ثابت کرد آوای «الله اکبر» از رگبار «مسلسل» قوی‌تر و نیرومندتر است.
پیروزی ها، بالندگی ها و افتخارات بزرگ حاصل دستاورد این ذخیره الهی بود که متعلق به همه است و نباید فراموش کرد؛ شهادت رمز پیروزی و جانفشانی در انقلاب و دفاع مقدس و عرصه های مختلف بعد از انقلاب، دین بزرگی است که باید ادا شود.
در چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره )، شهدای والامقام،جانبازان سرافراز و زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب را گرامی می داریم و با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جهت نقش آفرینی های بزرگ در خدمت صادقانه به مردم شریف و عزیز ایران و صیانت از اهداف و راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه تعمیق و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و استمرار اهداف و آرمان های ولای شهدا را اعلام میداریم.