دست مجیدی و گل‌محمدی روی نیمکت باز است/ هر دو مربی جاه‌طلب هستند - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 5 May , 2024
پ
  • شناسه : 754
  • 16 بهمن 1398 - 17:09
  • 0 دیدگاه

دست مجیدی و گل‌محمدی روی نیمکت باز است/ هر دو مربی جاه‌طلب هستند

دست مجیدی و گل‌محمدی روی نیمکت باز است/ هر دو مربی جاه‌طلب هستند
دست مجیدی و گل‌محمدی روی نیمکت باز است/ هر دو مربی جاه‌طلب هستند
سکان نیوز،پیشکسوت پرسپولیس گفت: جاه طلبی‌های گل محمدی و مجیدی می تواند چربش بیشتری به محتاط بودن آنها داشته باشد.

سکان نیوز، منوچهر عبدالله‌نژاد   درباره دربی پایتخت بین تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس گفت: به نظرم هر دو تیم از لحاظ فنی در دوران استثنایی هستند. از هر لحاظ هم کامل هستند و هر آنچه که یک بازی زیبا می‌خواهد را استقلال و پرسپولیس دارند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: با این حال همه چیز به استراتژی مربیان بستگی دارد. من فکر می‌کنم اگر حاشیه‌ها را بتوانند کنترل کنند قطعاً کیفیت بالایی را شاهد خواهیم بود. هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند و پس از سال‌ها که معمولاً یکی از سرخابی‌ها ضعیف بود امسال هم استقلال و هم پرسپولیس در شرایط فنی آرمانی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به غیبت مهاجم بلندقامت استقلال تهران به دلیل مصدومیت و همچنین نبود شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی پرسپولیس به خاطر محرومیت تاکید کرد: شاید تنها بازیکنی که نبودن آن به چشم بیاید دیاباته است اما جانشینان او نظیر ارسلان مطهری و مهدی قائدی خیلی خوب می‌توانند جای او را پر کنند. این نکته برای خلیل زاده هم وجود دارد. نقطه قوت هر دو تیم، نیمکت آنهاست. آلترناتیوهایی که هر دو تیم دارند واقعاً زیاد است و دست گل محمدی و فرهاد مجیدی را برای هر تغییری باز می‌گذارد.

عبدالله نژاد درباره اینکه آیا گل محمدی و مجیدی با توجه به اولین تقابلی که دارند به فکر نباختن خواهند بود تصریح کرد: جاه طلبی‌های هر دو مربی می‌تواند چربش بیشتری به محتاط بودن آنها داشته باشد پس باید یک بازی جذاب را شاهد باشیم. رفتار مربیان در طول ۲۴ ساعت باقیمانده تا دربی پایتخت بسیار مهم است. آنها باید روحیه بازیکنان خود را در ایده آل ترین سطح ممکن قرار دهند.

  • نویسنده : صادقی

برچسب ها

افزایش ۳۵درصدی حداقل حقوق کارگران ۱۴۰۳ 01 فروردین 1403

افزایش ۳۵درصدی حداقل حقوق کارگران ۱۴۰۳

سکان؛ در سیصدوبیست‌ونهمین جلسه شورای‌عالی کار میزان افزایش حداقل حقوق سال آینده ۱۴۰۳ کارگران بدون حضور نماینده کارگران تعیین شد.

آغاز اجرای طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان/نمایشگاه بهاره از امروز در قائمشهر برپا می شود 16 اسفند 1402

آغاز اجرای طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان/نمایشگاه بهاره از امروز در قائمشهر برپا می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر از اجرای طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف برخورد با گران فروشی و احتکار از امروز آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت

آمار نهایی انتخابات مجلس دوازدهم در تهران اعلام شد/ ۱۴ منتخب به مجلس راه یافتند 14 اسفند 1402

آمار نهایی انتخابات مجلس دوازدهم در تهران اعلام شد/ ۱۴ منتخب به مجلس راه یافتند

سکان ؛ با اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور، شمارش آرای منتخبان مجلس شورای اسلامی دوازدهم در تهران به پایان رسید و ۱۴ نفر به صحن مجلس راه یافتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.