دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های مجلس | وزیر نیرو به کمیسیون انرژی فراخوانده شد
دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های مجلس | وزیر نیرو به کمیسیون انرژی فراخوانده شد
سکان نیوز؛ دستور جلسات هفتگی کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی از شنبه لغایت چهارشنبه 28 تیر تا اول مرداد اعلام شد.

بر همین اساس رسیدگی به طرح اصلاحی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی‌ و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در کمیسیون آموزش مجلس در روز یکشنبه بررسی خواهد شد.

کمیسیون اقتصادی در روز یکشنبه نشستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با موضوع آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصادی کشور با حضور وزیر اطلاعات و معاونین وی بررسی خواهد کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل روز یکشنبه به کمیسیون امنیت ملی آمده و گزارشی از سازمان خود ارائه خواهد کرد، ضمن این که روز دوشنبه نمایندگان عضو این کمیسیون از مراکز هسته‌ای بازدید خواهند کرد. همچنین روز سه شنبه سردار اشتری فرمانده ناجا گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از فعالیت‌های این نیرو به کمیسیون امنیت ارائه می‌کند.

یکشنبه هم رئیس هلال احمر در کمیسیون امور داخلی کشور حاضر شده و گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی این جمعیت ارائه می‌کند.

اردکانیان وزیر نیرو هم سه شنبه  به کمیسیون انرژی می‌رود و پاسخگوی نمایندگان خواهد بود.

سعید نمکی وزیر بهداشت هم سه شنبه در کمیسیون بهداشت پاسخگوی 11 سؤال نمایندگان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء هم بیست و نهم تیرماه در کمیسیون صنایع و معادن گزارشی از فعالیت‌های این قرارگاه در حوزه‌های صنعت و معدن و پتروشیمی خواهد داد. همچنین آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز سه شنبه در این کمیسیون پاسخگوی سوالات 4 نماینده است، ضمن این که پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و مدیران شرکت‌های ایران خودرو و سایپا در همین روز گزارشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از روند فعالیت‌هایشان به اعضای کمیسیون می‌دهند.

رحمانی فضلی وزیر کشور هم روز سه‌شنبه در کمیسیون عمران پاسخگوی یک سوال است. همچنین در همین روز عادل آذر رئیس دیوان محاسبات گزارشی از تفریغ بودجه به اعضای این کمیسیون می‌دهد.

یکشنبه  هم قالیباف در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست جلسه مشترکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با اعضای این کمیسیون خواهد داشت.

وزیر اطلاعات روز سه شنبه هم در کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شود ضمن این که سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعین هم در این کمیسیون در باره آسیب‌های اجتماعی توضیحاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه خواهد کرد.

برای مشاهده جزئیات دیگر دستور کارهای کمیسیون‌های تخصصی مجلس اینجا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ (   ) کلیک کنید.