در مخابرات منطقه مازندران چه می گذرد؟/مدیران جوان قربانی تفکرات سنتی
در مخابرات منطقه مازندران چه می گذرد؟/مدیران جوان قربانی تفکرات سنتی
سکان نیوز؛ بی شک، به کارگیری جوانان در عرصه های مدیریتی، نشاط اجتماعی، قدرت ریسک پذیری و انگیزه مضاعفی را برای جامعه به ارمغان می آورد که متاسفانه در مخابرات استان مازندران اعتقادی به این موضوع نیست.

به گزارش سکان، ذهنی خلاق و نو، انگیزه ای انکار نشدنی و انرژی فزاینده سه ویژگی شاخص یک مدیر موفق در تمام جهان محسوب می شود که در علم مدیریت تنها در یک مدیر جوان قابل مشاهده و بررسی هستند.

خوشبختانه در دولت سیزدهم، و با انتخاب حسینی پور به عنوان استاندار جدید مازندران توجه به جوانان در دستور کار قرار گرفت و در همان روزهای ابتدای شروع فعالیت خود اعلام کرد استفاده از مدیران جوان با تجربه در ادارات دولتی در اولویت قرار دارد و با روی کار آمدن تعدادی از آنها بذر امید و نوید روزهای بهتر برای جوانان در راستای تحقق گام دوم انقلاب در مازندران کاشته شد.

رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام بارها تاکید کرده اند که باید از ظرفیت، خلاقیت و انرژی جوانان با تجربه در عرصه های مدیریتی استفاده شود، اما در مخابرات استان مازندران شاهد آن هستیم فردی با 32 سال سابقه به دنبال مدیریت مخابرات منطقه مازندران است، در حالی که مخابرات کشور در بخشنامه ای به شماره 100.00.2206828 مورخ 2 اسفندماه 1400 در راستای چابکسازی ساختار سازمانی خواستار بازنشست شدن مدیران و کارکنان با سابقه 30 سال شده است.

مدیران پا به سن گذاشته، با اتکا به تجربه خود، نتوانستند مخابرات استان مازندران را در وضعیت ایده آل قرار دهند و برخی مشکلات همچنان برقرار است، بنابراین شاید انگیزه و انرژی یک مدیر جوان بتواند راهگشای مشکلات مخابرات مازندران باشد.