در خانه بمانيد و خدمات برقي دريافت كنيد
در خانه بمانيد و خدمات برقي دريافت كنيد
سکان نیوز : سامانه «برق من»، يكي از در دسترس ترين راه ها براي دريافت همه خدمات غير حضوري صنعت برق است كه با استفاده از فناوري روز، گستره خدماتي بالايي را مي تواند ارائه كند.

به گزارش پايگاه خبري سکان نیوز و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق خراسان شمالي، مهندس«عليرضا صبوري» درباره برخي خدمات غير حضوري كه مي توان با نصب و استفاده از اپليكيشن «برق من» دريافت كرد، توضيح مي دهد: مشتركان با نصب اپليكيشن «برق من» در گوشي هاي تلفن همراه خود مي توانند علاوه بر مشاهده آخرين قبض، سابقه مصرف و پرداخت، درخواست استفاده از خدمات مختلف شركت برق از جمله درخواست تفكيك و وصل و قطع انشعاب و ده ها خدمات ديگر را بدون مراجعه حضوري انجام دهند. وي ادامه مي دهد: همچنين مشتركان مي توانند استعلام براي شيوه بهره مندي از تخفيف 100 درصدي مشتركان در طرح برق اميد را هم با بهره مندي از اين اپليكيشن انجام دهند.

 

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان، سامانه «برق من» را پل ارتباطي بين مشتركان با شركت هاي توزيع نيروي برق مي داند كه علاوه بر دريافت خدمات مي توانند از نوتيفيكيشن (اعلان) هاي خاموشي هاي خود نيز مطلع شوند. وي خاطرنشان مي كند: مشتركاني كه از اپليكيشن «برق من» استفاده مي كنند، با وارد كردن شناسه هاي مورد نياز، نوتيفيكيشن هاي خاموشي برق آن ها 24 ساعت قبل از اعمال خاموشي به آن ها اعلام مي شود تا بتوانند برنامه ريزي مناسبي براي مديريت خاموشي در زمان مقرر داشته باشند. وي با اشاره به يكي ديگر از قابليت هاي اين سامانه، خاطرنشان مي كند: با ثبت خاموشي در اين سامانه تيم سيار براي رفع مشكل به محل اعزام مي شوند و مشترك نيز مي تواند موقعيت مكاني تيم سيار و زمان رسيدن آن ها را به مقصد رصد كند.

خدمات اپليكيشن «برق من» به همين جا ختم نمي شود و مشتركان مي توانند پاسخ بسياري از سوالات متداول خود را در موارد مختلف با نصب و مراجعه به اين اپليكيشن بيابند.اطلاع از صورتحساب، قبض، سوابق، بررسي قبض، تسويه حساب، مقايسه مصرف، مديريت مصرف، اخبار برق اميد، درخواست انشعاب، اصلاح انشعاب، آزمايش كنتور، تغيير مالكيت، بيمه مشتركين، تعويض كنتور هوشمند از برخي ديگر از خدمات غير حضوري استفاده از اپليكيشن «برق من» است كه مهندس صبوري به آن اشاره مي كند.