در جلسه حوزه بسیج شرکت توانیر با مدیران شرکت توزیع برق هرمزگان چه گذشت؟
در جلسه حوزه بسیج شرکت توانیر با مدیران شرکت توزیع برق هرمزگان چه گذشت؟
سکان نیوز؛ جلسه حوزه پایگاه بسیج شرکت توانیر با مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با هدف تامین برق مناطق محروم استان برگزار شد.

به گزارش سکان، این جلسه باحضور مهندس علیرضاپور فرمانده حوزه بسیج توانیر ، مهندس عبدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان،معاونین و مدیران شرکت برگزار و بر استفاده از ظرفیت های بسیج برای تامین برق مناطق کمتر توسعه یافته استان تاکید شد.

فرمانده حوزه بسیج شرکت توانیر در این نشست گفت: شرکت توانیر در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود و تامین امکانات مورد نیاز مناطق محروم اقدام به تامین لوازم اساسی منازل برای مناطق محروم کشور نموده است.

مهندس علیرضاپور افزود:سال گشته از محل صرفه جویی در مصرف برق و کاهش بار شبکه حدود 7 میلیارد ریال به حوزه بسیج توانیر اختصاص یافت. این پایگاه نیز برای ایفای نقش جهادی خود اقدام به تامین لوازم خانگی و لوازم التحریر دانش آموزان برای مناطق کمتر توسعه یافته نمود. برای اهدای این لوازم نیز استانهای هرمزگان،سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان انتخاب شدند.

وی در ادامه گفت: حوزه بسیج شرکت توانیر با همکارای سپاه پاسداران در تابستان امسال اقدام به برگزاری دو مانور بزرگ مدیریت مصرف برق در سطح کشور نمود که منجر به کاهش 760 مگاواتی بار شبکه در ساعات اوج بار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان نیز در این نشست گفت: مناطق شرقی استان به خاطر فاصله از مرکز استان نسبت به سایر مناطق از توسعه کمتری برخوردار بوده اند. به همین منظور این شرکت برای اجرای مسئولیت اجتماعی، مناطق شرقی استان را در برنامه خود قرار داد.

مهندس عبدی اظهار امیدواری کرد: این اقدام علاوه بر اجرای مسئولیت های اجتماعی، باعث تامین امکانات و ایجاد رفاه نسبی در مناطق کمتر توسعه یافته باشد.