در جلسه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس دوازدهم چه گذشت؟
در جلسه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس دوازدهم چه گذشت؟
سکان؛ در جلسه شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، موضوع انتخابات مجلس آینده مورد بررسی قرار گرفت و تشکیل کمیته انتخابات مجلس به بحث و تصویب اعضا رسید.

جلسه شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزار شد. دستور اول این نشست، بررسی اوضاع اقتصادی کشور بود که در این بخش مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه تحلیلی از شرایط اقتصادی کشور درباره به پایان رسیدن تصویب طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس توضیحات متقنی بیان کرد.

در همین راستا، اعضای شورای مرکزی رهپویان هم، از این اقدام مجلس یازدهم به عنوان یکی از بهترین اقدامات اقتصادی که حتما می‌تواند در بهبود شرایط اقتصادی و کنترل تورم در سال مهار تورم مؤثر باشد، تقدیر کرد و بر تبیین آن در جامعه تأکید کردند.

 دستور دوم جلسه شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، موضوع انتخابات مجلس آینده بود؛ در این زمینه تشکیل کمیته انتخابات مجلس به بحث گذاشته و مقرر شد جمعی از اعضای شورای مرکزی انتخاب شوند تا درباره تعیین شاخص‌ها، روش‌ها، نیازهای جامعه، ضرورت تحول در شرایط کشور و مجلس آینده، آسیب‌شناسی مجلس فعلی گزارشی را تهیه و تدوین نمایند و در مرحله بعد نسبت به شناسایی و ارزیابی نامزدهای احتمالی چه آن‌ها که خودشان را در معرض انتخاب می‌خواهند قرار دهند و چه افرادی که صلاحیت دارند، اما ممکن است خودشان پا پیش نگذارند و لازم است که ما براساس شاخص‌ها سراغ آن‌ها برویم اقدام نمایند.

همچنین در این جلسه، اعضای شورای مرکزی ضمن توجه به ضرورت حفظ انسجام و وحدت در نیروهای انقلاب و اینکه این جمعیت تمام ظرفیت و تلاش خود را در سبد جریان انقلاب می‌بیند بر تقویت جبهه تحولخواهان به عنوان یکی از اضلاع مؤثر و محوری جریان انقلاب تأکید کردند.