در اولین روز هفته دولت/افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه در بابل
در اولین روز هفته دولت/افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه در بابل
سکان نیوز؛ در اولین روز هفته دولت 6 طرح تولیدی ، عمرانی و خدماتی در بخش بابلکنار شهرستان بابل افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش سکان، طرح آب رسانی به روستای درونکلای شرقی بابل با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و حجم لوله‌گذاری سه هزار و ۵۰۰ متر امروز بهره برداری شد و یکصد خانوار از آب شرب سالم بهره مند شده اند.

آسفالت راه روستایی گونه کلا به طول ۶۵۰ متر و با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان ، پایگاه سلامت شهر مرزی کلا در ۳۰۰ مترمربع با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان ، یک واحد تولیدی پرورش قارچ با اعتبار یکصد میلیون تومان و یک واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح هایی است که امروز در بخش بابلکنار بهره برداری شد.

همچنین امروز عملیات اجرایی احداث پارک محله روستای سیادرکا به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در بابل آغاز شده است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل در مراسم افتتاح آب شرب روستای درونکلای شرقی بیان داشت : هفته دولت فرصت مناسبی است که عملکرد یک ساله دولت سیزدهم در دیار علویان برای افکار عمومی تشریح شود.

قاسم عزیززاده گرجی افزود : در هفته دولت امسال تمامی بخش های ششگانه بابل طرح های مختلفی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود که این امر زمینه توسعه متوازن شهرستان را فراهم می کند.

وی بیان کرد : بخش بابلکنار با ظرفیت بالای تولیدی، گردشگری و منابع انسانی ارزشمند نقش ممتازی در توسعه شهرستان دارد که امکانات زیرساختی این بخش باید ارتقا یابد.