در ادامه سریال بخشدار پرحاشیه بابل/شائبه مهندسی انتخابات قوت گرفت
در ادامه سریال بخشدار پرحاشیه بابل/شائبه مهندسی انتخابات قوت گرفت
سکان؛ نحوه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یکی از بخش های بابل صدای مردم و فعالین سیاسی را درآورد.

به گزارش سکان، شنیده‌ها حاکی از این است که بخشدار پرحاشیه یکی از شهرهای بابل که حواشی و عملکرد ضعیف وی به وزارت کشور هم رسیده و در نظرسنجی مردمی یکی از رسانه های مطرح استان جز ضعیف ترین بخشداران از طرف مردم لقب گرفت در اقدامی جدید در انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات پیش رو در اقدامی نسنجیده افرادی را انتخاب کرد که صدای مردم و فعالین سیاسی بخش را هم در آورد.

از نکات جالب انتخاب اعضای هیات اجرایی این است که بخشدار در سایه جز نفرات اصلی در هیات اجرایی انتخاب شده است.

انتخابات مهمترین عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم گیری برای سرنوشت خویش است و به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم امانتی است در دست و حق الناس است.

حمایت های تمام قد رفیق 20 ساله این بخشدار که اختیارات کامل فرمانداری ویژه را در رفتاری پوپولیستی در بین مردم به این بخشدار پرحاشیه واگذار کرده بود کار را به جای رساند که دیگر منافع مردم قربانی رفاقت ها در عرصه مدیریت ها شود.

مردم شهرستان بابل از رئیس ستاد انتخابات استان مازندران انتظار دارند تا به نحوه انتخاب افراد در هیات اجرایی این بخش ورود جدی کنند تا خدای نکرده سلایق سیاسی و حزبی یک بخشدار یا بخشدار در سایه منافع مردم را به خطر نیندازد.