درد و دل یک مالباخته با رئیس قوه قضائیه
درد و دل یک مالباخته با رئیس قوه قضائیه
سکان نیوز؛ یک مالباخته در نامه ای به رئیس قوه قضائیه از قوانین راحت در برخورد با کلاهبرداران انتقاد کرد و خواستار تجدید نظر در قوانین شوند.

به گزارش سکان نیوز، متن نامه این مالباخته به رئیس قوه قضائیه به شرح ذیل می باشد.
اینجانب علیرضا باقرزاده با اعتماد بیجای خودم به آقای اشکان سبزعلیوند سرم را کلا گذاشته و پولم نیز از بین رفته است به طور خلاصه طرح شکایت، دریافت حکم محکومیت و جلب سیار و بازداشت شد.
طرف محکوم و تقاضای اعسار کلاهبردار و مراجعه به دادگستری در این مدت متوجه شده‌ام دزدان و کلاهبرداران قانون دان ترین افراد جامعه هستند.
چون با اطلاع از ضعف قانون و حمایت چگونگی فرار از پرداخت دین کلیه پول‌های کلاهبرداری شده را تبدیل به ملک و املاک به نام دیگری می کنند.
با التفات به قانون فوق به این نتیجه رسیدیم که در کشور صداقت درستی راستی جایگاهی ندارد.
اختلاس گران و دزدان با توجه به قانون بر سر مردم کشور کلاه می گذارند.
شعار عدالت با چنین قوانین مغایرت دارد لذا با شرح فوق تردد به دادگستری متوجه شده‌ام کلیه قوانین به نفع خلافکاران است.

عنوان می‌شود چرا هزینه اعتماد به شما و امثال شما حکومت باید پرداخت نمایند اگر اینچنین است وجود قوه قضاییه چه احتیاج است.
لطفاً در رسانه رسانه ملی جهت اطلاع مردم از چنین قانونی اطلاع رسانی شود تا بر سر مردم کلا نرود اعتماد بیجا نکنم تا هزینه کشورها دادرسی کاهش و همچنین با این شیوه به نظر می‌رسد وجود قوه قضاییه با این گستردگی نیاز نباشد.
و لذا با چه نیت خاصی چنین لایحه تدوین و در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شده که موجب عدم برخورد می‌کردند و روز به روز شاهد پرورش بیشتر دزدی و اختلاس گران و کلاهبرداران در کشور است.
حضرت آیت الله رئیسی این چند خط درد و دلی بود از یک کارمند رزمنده برادر و بسیجی فعال و کسی که اعتماد بیجا کرده در ضمن بیش از ۵۰ نفر از بستگان برای انقلاب به شهادت رسیدن خواهشمندیم مساعدت لازم و تقاضای صدور دستور بررسی و اقدام مقتضی را استعداد دارم.

علیرضا باقرزاده بابل