درخواست تجدید نظر در تعیین شهریه دانشجویان پردیس دانشگاه‌های علوم پزشکی
درخواست تجدید نظر در تعیین شهریه دانشجویان پردیس دانشگاه‌های علوم پزشکی
سکان نیوز:نماینده شورای صنفی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به خواسته برخی از دانشجویان شهریه‌پرداز دانشگاه مبنی بر تجدیدنظر در تعیین شهریه، گفت: از مسئولان درخواست می‌شود مبتنی بر قوانین تعیین شهریه واحدها و کلاس‌های غیرحضوری، تجدید نظری بر مبلغ شهریه و واریزی دانشجویان انجام شود.

به گزارش سکان نیوز/،مهدی تیزرو اظهار کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن تعداد زیادی از هموطنان‌مان در اثر این ویروس و از آنجاکه تماس افراد موجب گسترش این ویروس می‌شود،  لذا مسوولان کشوری و دانشگاهی بر آن شدند تا کلاس‌های حضوری و تئوری دانشجویان علوم پزشکی را به صورت آنلاین برگزار کنند. از سوی دیگر با توجه به شرایط ایجادشده  و با توجه به کسادی بازار و تعطیلی کسبه و همچنین تعطیلی ادارات و مشاغل، تامین هزینه دانشگاه برای عده کثیری از دانشجویان پردیس دانشگاه‌های علوم پزشکی مشکل است و این امر سبب شرمندگی پدران و مادران دغدغه‌مند در تامین هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین از آنجا که شهریه دانشگاه‌ها برحسب کلاس‌های حضوری تعیین شده و اکنون کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود، خواسته شورای صنفی و دانشجویان بر این است  تا مبتنی بر قوانین تعیین شهریه واحدها و کلاس‌های غیرحضوری، تجدید نظری بر مبلغ شهریه و واریزی دانشجویان انجام شود.

نماینده شورای صنفی دانشکده پزشکی شهید بهشتی در پایان اظهار کرد: طبق روال، شهریه دانشگاه‌ها در شهریورماه هر سال تعیین می‌شود که با توجه به شدت وخامت شرایط و با توجه به در نظر گرفتن وضع اقتصادی کشور و تورم موجود، درخواست می‌شود تا جهت همدلی با این قشر در حال تحصیل و تحقق عدالت آموزشی نهایت همکاری در تعیین شهریه انجام شود

  • نویسنده : نجفی