دبیر: سجادی را دوست دارم اما در بدنه وزارت ورزش یک نگاه ضدکشتی ما را اذیت می‌کند
دبیر: سجادی را دوست دارم اما در بدنه وزارت ورزش یک نگاه ضدکشتی ما را اذیت می‌کند
سکان؛ رئیس فدراسیون کشتی گفت: وزیر ورزش را دوست دارم، سجادی می‌خواهد به ورزش کمک کند اما در بدنه وزارت یک نگاه ضدکشتی وجود دارد و ما را اذیت می‌کنند.

تیم کشتی آزاد بانک شهر کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به مصاف نماینده روسیه رفت و در پایان با نتیجه 6 بر 4 به برتری دست یافت.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سؤال که جام باشگاهای جهان از حساسیت‌های بالایی برخوردار بود حتی شما زمانی که تیم بانک شهر مقابل روسیه بازی داشت از روی سکو خیلی با هیجان مسابقات را تماشا می‌کردید، گفت: یکی حساسیت مسابقات است و یکی هم بحث نتایج است. من یک و یک بچه‌ها را آنالیز می‌کردم. از نظر آنالیزی بالاخره خیلی چیزها برای ما رو می‌شود چون به احتمال زیاد روس‌ها شهریورماه در مسابقات جهانی می‌آیند و کشتی می‌گیرند. حالا اینکه با پرچم بخواهند بیایند را ما نمی‌دانیم.  آنها نفرات اول و دوم روسیه بودند و همین شرایط را ما هم داشتیم. این هیجان من بیشتر برای شهریورماه است که خیلی برای ما مهم است اما بانک شهر هم برای ما مهم است. تیم خودمان است فرقی نمی‌کند هر تیمی که نماینده کشورمان باشد برای ما مهم است. بچه‌های اصلی ما هستند کشتی گرفتند وحساسیت مسابقات بالا بود و ما هم لذت بردیم.

وی در واکنش به این سؤال که شما از روی سکو حتی چندین بار نکاتی را به کشتی‌گیران گوشزد می‌کردید موضوع چه بود، گفت:‌ به اندازه ای من با این بچه‌ها در اردوها هستم که در مسابقات ناخواسته از خودم درمی‌آیم (با خنده).

دبیر در پاسخ به این سؤال که آیا می‌خواهید سرمربی شوید گفت: نه مربیگری یک حرفه است و من هیچی از آن بلد نیستم. آنهایی که در آن حرفه زحمت کشیده‌اند باید باشند و کار کنند. هر قهرمان المپیک و جهان نمی‌تواند مربی خوبی شود. من هم جزو آنهایی هستم که در مربیگری خوب نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که گلایه‌هایی از وزارت ورزش و جوانان داشتید شرایط چطور است، مشکلات مالی حل شده است یا خیر، گفت: گلایه‌های ما که همیشه است و بحث مالی را ما همیشه با دوستانمان داریم اما در مجموع سیدحمید سجادی را دوست دارم. سجادی آدم زحمتکشی است، اما در بدنه وزارت ما را اذیت می‌کنند. من همیشه گفته‌ام یک نگاه ضدکشتی در وزارت ورزش وجود دارد و از سالهای پیش هم به این شکل بود. ان شاءالله این جریانات جمع شود. در مجموع سجادی آدم خوبی است و می‌خواهد به ورزش کمک کند اما در بعضی مواقع دستورهایش به بدنه می‌رود و یک شکل دیگری می‌شود!

دبیر در پاسخ به این سؤال که حضور روس‌ها در بازیهای آسیایی آیا به سود کشتی ما است یا خیر گفت:‌هر چه باعث شود که ما رقابت کنیم من لذت می‌برم. ما حاضریم ماهی یکبار روس‌ها بیایند با ما اردو برگزار کنند. مخصوصا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، ما واقعا از حضور آنها خیلی استقبال می‌کنیم. هر چیزی که باعث رقابت شود و ما رشد کنیم را من دوست دارم. روس‌ها به آسیا بیایند ما که اول نمی‌شویم اما در کشتی دنیا یک فرصت داریم و با اینها روبه‌رو نمی‌شویم. در سال 2 یا 3 بار با روس‌ها روبه‌رو می‌شویم و این به نفع کشتی ما است. شما نگاه کنید سال گذشته که روس‌ها در مسابقات جهانی نبودند ما بیشترین ضربه را خوردیم. ما و آمریکا 3 تیم شدیم. نمی‌گویم که با آنها راحت‌تر نیستیم اما برد و باخت سه تیم با هم خیلی راحت‌تر است.