خورشیدی؛ تولیدبیشترین نسخه الکترونیک درمانی در مازندران
خورشیدی؛ تولیدبیشترین نسخه الکترونیک درمانی در مازندران
سکان نیوز؛ مدیردرمان تامین اجتماعی استان مازندران از انجام جلسات برنامه ریزی و رصد مدون اجرای نسخه نویسی الکترونیک در استان خبر داد و گفت : چون در استان مازندران ما برنامه پزشک خانواده را به درستی انجام دایم در 10 روز آینده می توانیم بگوییم که بیشترین نسخه الکترونیک را در استان مازندران تولید شده است .

در دومین روز از هفته کارگر مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان جامعه کارگری و مجریان سابق قوانین کار و تامین اجتماعی به همت ستادگرامی داشت هفته کارگر استان مازندران با حضور نصرالله دریابیگی از چهرهای ملی کانونهای بازنشتگی و کارگری و رئیس و دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران ، دکتر محمد خورشیدی ، مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران ، مهندس علی اصغر محمودی مدیر کل تامین اجتماعی استان ، دکتر مهدیزاده و مهندس فلاح معاونین فرهنگی و کار مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران ، روسای اتحادیه ها و کانونهای مدعو در سالن شماره 2 اداره تامین اجتماعی شهرستان ساری برگزار گردید .

دکترخورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنین فرا رسیدن هفته و روز کارگر را تبریک گفت و ادامه داد : سال گذشته سال پر کاری را داشتیم و اقداماتی را انجام داده ایم که در سالهای آینده به بار می نشیند .

دکتر خورشیدی گفت : اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک طرحی بنیادین و تحول آفرین است ، وی افرود : هر کشوری که توانست ارتقاء بهداشتی و توسعه سلامت داشته باشد ، برنامه های پزشک خانواده و نسخه پیچی الکترونیکی را به درستی و با موفقیت انجام داد .

مدیردرمان مازندران گفت : یکی از مهمترین آثار این طرح جلوگیری از هزینه های نا بجا و جلوگیری از سوء استفاده هاست . چرا که هیچ کس نمی تواند از کد ملی شما برای درمان و خرید دارو استفاده کند چون با ارسال پیامک شما در جریان آن قرار خواهید گرفت .

دکتر خورشیدی از انجام جلسات برنامه ریزی و رصد مدون اجرای نسخه نویسی الکترونیک در استان خبر داد و گفت : چون در استان مازندران ما برنامه پزشک خانواده را به درستی انجام دایم در 10 روز آینده می توانیم بگوییم که بیشترین نسخه الکترونیک را در استان مازندران تولید شده است .

مدیر درمان تامین اجتماعی در ادامه توضیح داد : شاید مشکاتی در خصوص IT و یا مسائلی از این قبیل داشته باشیم ، که با رایزنیهای انجام شده و تحمل و شکیبایی قابل حل است و باید به نقطه ای برسیم که بتوان سلامت کشور را تضمین نمود .

دکتر خورشیدی گفت : در حوزه ساخت و ساز در بیمارستانهای کوچک مقیاس بیمارستان بوعلی نکا 5000 متر و بیمارستان حکمت ساری را با 5000 متر مربع در ظرف 3 سه سال نوسازی و بهسازی مینماییم و بیمارستانهای نکا – ساری – بابلسر را نیز به سی تی اسکن مجهز نموده و با این شرایط میتوانیم بگوییم که 5 بیمارستان استان در خصوص تجهیزات پزشکی مانند سی تی اسکن و اکسژن ساز تحهیز شده اند . همچنین طرح ارتقاء اورژانس در بیمارستان شفا بابلسر و بحث کلینیک تخصصی به اتمام رسیده و در شهرستان ساری بیمارستان حکمت بخش پشتیبانی و اورژانس آن نو سازی و بازسازی گردید .

مدیر درمان تامین اجتماعی استان از احداث 6 شش درمانگاه تامین اجتماعی در استان مازندران خبر داد که 5 شهرستان زمینهای مورد نظر را انتخاب و در خصوص شهرستان میاندرود در حال پیگیری هستیم و انشا ءالله در نیمه دوم سال 1400 کلنگ زنی و انتخاب پیمانکار را خواهیم داشت .

دکتر خورشیدی گفت : آی سی یو ، محوطه سازی ، بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) نیز در حال انجام است و ما در تلاش هستیم تا تجهیزات درمانی و بهداشتی را برای حفظ سلامتی ، شان و کرامت شما عزیزان را حفظ کنیم ، وی با تبریک این روز به حاظرین از زحمات همه مسئولان و دست اندرکاران به ویژه حاج آقای دریابیگی که از چهره های ملی و سرمایه های استان هستند و در تسهیل امور بسیار نقش آفرینی دارند تقدیر و تشکر نمود .