خسارت به تولید کنندگان با قطع مکرر برق / هزینه های واحدهای تولیدی را جبران کنید
خسارت به تولید کنندگان با قطع مکرر برق / هزینه های واحدهای تولیدی را جبران کنید
سکان نیوز:نماینده مردم بهشهر در مجلس خطاب به وزیر نیرو نسبت به قطع مکرر برق و خسارت وارد شده به تولید کنندگان تذکر داد و خواستار جبران هزینه های واحدهای تولیدی شد.

به گزارش سکان نیوز/ غلامرضا شریعتی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، این پیروزی زمان اتفاق افتاد که دو ابرقدرت آن زمان یعنی شوروی با شعار مادی گرایی و مبارزه با ارزشهای الهی و از سوی دیگر امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار برای شکست انقلاب اسلامی با هم متحد بودند و پس از پیروزی انقلاب هم این اتحاد نامیمون را حفظ کردند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم با بیان این که پایداری ملت ایران باعث شکست بلوک شرق و غرب شد، گفت: استقامت ما موجب شد که امپراطوری شوروی کمونیسم به تاریخ سپرده شود و افول سرمایه داری نیز کاملا آشکار است. شیطان بزرگ که مدعی آزادی بشریت بود امروز خود درگیر مشکلات جدی است که نمونه بارز آن را در تناقض های آشکار انتخابات آمریکا شاهد بودیم.

شریعتی افزود: اینک انقلاب اسلامی در آستانه برداشتن گام دوم با استفاده از تجربیات ۴ دهه گذشته است. برخوردار بودن از ثروت های طبیعی و نیروی انسانی کارآمد و همچنین رهبری هوشمند و بصیر و نفوذ معنوی انقلاب در مردمان منطقه، سرمایه های بزرگ ما برای فتح قله های آبادانی و سرافرازی است. امروز شکست سیاست های منطقه ای آمریکا در غرب آسیا و عقب نشینی در حمایت از ائتلاف مزدوران خلیج فارس در جنگ علیه مردم یمن آشکار است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی و قطع مکرر برق گفت: ارزش پول ملی در ایران دچار مشکلات جدی شده و این امر بر زندگی اقشار آسیب پذیر تاثیر زیادی داشته است. به نحوی که بسیاری از اقشار کم درآمد از تامین معاش روزمره خود بازماندند. لذا لازم است حمایت جدی از این طبقات صورت گیرد. قطع مکرر برق در چند هفته اخیر نیز خسارت فراوانی به کسب و کار تولید کنندگان زده است، خساراتی که باید سریعا جبران شود.