خدمت رسانی مراکز تامین اجتماعی کرمان به بیش از 8 هزار بیمار مبتلا به کرونا
خدمت رسانی مراکز تامین اجتماعی کرمان به بیش از 8 هزار بیمار مبتلا به کرونا
سکان نیوز؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان گفت: در ایام بحران کرونا کارکنان حجم بالایی از خدمات با کیفیت درمانی را به بیماران مبتلا به کرونا ارائه کردند و در این زمینه خوش درخشیدند.

دکتر امین فخر در جلسه وبینار با مدیران واحدهای درمانی استان افزود: این خدمات از جمله کارهای بزرگ و ماندگار است.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 8 هزار بیمار مشکوک در بیمارستان های استان بستری شدند که بر اساس تست های انجام شده، ابتلای بیش از 4000 نفر از این بیماران به ویروس کرونا قطعی شناخته شد.
دکتر فخر با اشاره به کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت: اکنون فرصتی است که خدمت رسانی به بیماران غیر کرونایی افزایش بیشتری داشته باشد.
وی بر جذب اعتبارات عمرانی در واحدهای درمانی استان نیز تاکید کرد.
وی همچنین در این جلسه از مشارکت حداکثری همکاران درمانگاه شماره 2 کرمان در طرح اکرام ایتام تشکر و قدردانی کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان به تداوم اجرای طرح نسخه الکترونیک اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح یک زیر ساخت مهم در کشور است که دستاوردهای بزرگی خواهد داشت.
دکتر فخر با اشاره به موفقیت های علمی گروه اطفال بیمارستان دکتر غرضی سیرجان گفت: انگیزه، نشاط و پویایی پزشکان جوان و مدیریت موفق این مرکز درمانی، صحنه های زیبایی از خدمت رسانی در این بیمارستان را پدیدار ساخته است.
دکتر مهدی ابناء رئیس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان نیز در این وبینار گفت: کارهای زیربنایی مربوط به اجرای طرح های سطح بندی خدمات درمانی در بیمارستان انجام شده است و 40 درصد از تجهیزات مربوطه هم خریداری شده است.
دکتر فرهاد اشافی، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) نیز در این وبینار اظهار داشت: از 51 دستگاه مورد نیاز بیمارستان برای ارتقاء خدمات، تاکنون 25 دستگاه خریداری شده است و موافقتنامه های استانی برای توسعه بخش ویژه نوزادان نیز اخذ شده است.
وی همچنین از تعیین شرکت پیمانکار جهت اجرای طرح محوطه سازی بیمارستان خبر داد.
دکتر منصور هاشمی، رئیس بیمارستان امام علی (ع) زرند نیز در این جلسه گفت: اقبال عمومی مردم شهرستان برای برخورداری از خدمات این مرکز درمانی افزایش یافته است.
دکتر حمید رضا متولی زاده، رئیس دفتر اسناد پزشکی نیز در این وبینار گزارشی از صدور نسخه الکترونیک توسط پزشکان همکار ارائه داد و افزود: تاکنون بیش از 200 هزار نسخه الکترونیک توسط این همکاران در خارج از مراکز ملکی صادر شده است.