خدمت به ایثارگران با نگاه تکریم و حل مشکل همراه باشد
خدمت به ایثارگران با نگاه تکریم و حل مشکل همراه باشد
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با ایثارگران استان گفت: خدمت به ایثارگران با نگاه تکریم و حل مشکل همراه باشد.

به گزارش ایثار واحد مازندران، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان طی گفتگویی با تأکید بر شفاف سازی در راستای پاسخگویی به ایثارگران عزیز گفت: تمام تلاش ما این است تا در شیوه های پاسخگویی تغییر و تحول ایجاد کنیم و زمانی که ایثارگر برای دریافت خدمت به بنیاد مراجعه می کند در کوتاهترین و سریعترین زمان، پاسخ خود را دریافت کند.
کهن سال افزود: یک خدمت خوب، شایسته و به موقع زمانی تجلی پیدا می کند که با نگاه همیاری و رضایت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران همراه باشد. وی تصریح کرد: رضایتمندی ایثارگر موجب می گردد تا کارکنان بنیاد برای خدمت بهتر، انگیزی بیشتری از خود بروز دهند.
وی اظهار کرد: نگاه ما در رابطه با شیوه های کارآمد و اثربخش در زمینه خدمت رسانی در بنیاد مازندران این است که انتظارات این قشر معزز را در سطوح مختلف خدمات رسانی در سازمان بر طرف کنیم.
مدیر کل بنیاد مازندران اظهار کرد: امروز همه ما موظف هستیم به ایثارگران خدمت کنیم و این خدمت باید با تکریم و نگاه حل مشکل همراه باشد و این مهم را در عمل ثابت کنیم نه با کلام و گفتار.
این مسئول افزود: در مرکز مراجعات و ارتباطات بنیاد مازندران تعداد ۱۹۱ مورد درخواست خانواده های معظم شهدا و ایثارگر استان در ملاقات عمومی در بخش اشتغال، مسکن، کمیسیون پزشکی،پیگیری تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر، برقراری معیشت،درمان و … در سیستم سجایا ثبت گردید که بخش زیادی از این مشکلات رسیدگی و بخش دیگر به دلیل نیاز به پیگیری در مرحله بررسی و اقدام قرار گرفت.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از ملاقات عمومی در شهرستان ساری با خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی، جانباز هفتاد درصد حسن قربانی و جانباز سید عبد ا …موسوی و در شهرستان میاندرود با والدین شهید مدافع حرم محمد معافی دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این عزیزان قرار گرفت.کهن سال همچنین ضمن شرکت در مراسم سومین روز گرامیداشت جانباز شهید حاح علی اکبر پناهی، از گلزار شهدای روستای برگه بازدید به عمل آورد.