خدمت به ایثارگران باید با فرهنگ تکریم همراه باشد
خدمت به ایثارگران باید با فرهنگ تکریم همراه باشد
سکان نیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید مازندران با بیان اینکه خدمت به ایثارگران باید با فرهنگ تکریم همراه باشد اظهار داشت: نهادینه کردن اخلاق اداری و افزایش میزان رضایتمندی یکی از فاکتورهای خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری محسوب می گردد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بنیاد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در ادامه برنامه ملاقات عمومی، از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان استان دیدار و به بررسی مهمترین مسائل و مشکلات این عزیزان در بخش های مختلف خدمت رسانی (اشتغال، درمان، حقوقی، آموزش، تسهیلات مسکن، حق پرستاری، برقراری معیشت و … ) پرداخت.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور پس از ملاقات عمومی با ایثارگران طی گفتگویی با بیان اینکه خدمت به ایثارگران باید با فرهنگ تکریم همراه باشد اظهار داشت: نهادینه کردن اخلاق اداری و افزایش میزان رضایتمندی یکی از فاکتورهای خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگری محسوب می گردد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با تأکید بر شناخت انتظارات ایثارگران و نظارت بر نحوه ارائه خدمات گفت: در بحث خدمت رسانی، نگاه سازمانی ما به حل مشکل ایثارگران عزیز معطوف شده است و بدنبال یک خدمت اثربخش با کیفیت خوب و در خور شأن برای این قشر گرانقدر در بنیاد هستیم.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور خدمت سریع و به موقع، پیگیری و آگاهی از نتیجه کار، پاسخ درست به ایثارگر، شفافیت در امور، صداقت در گفتار، احترام و برخورد خوب را از اهداف مهم ملاقات عمومی در بنیاد مازندران بر شمرد و گفت: هر خدمتی که برای خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران انجام دهیم در برابر عظمت آنان ناچیز است.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: در ملاقات عمومی به صورت حضوری و چهره به چهره با 75 تن از والدین، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز دیدار به عمل آمد و در ادامه برای رسیدگی به مشکلات این اسوه های ایثار اقدامات لازم صورت گرفت.
ایشان اضافه کرد: دیدار عمومی با ایثارگران از ابتدای سال جاری در سه شنبه های هر هفته در اداره کل و 22 شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی به قوت خود باقی است.
گفتنی است استان مازندران 10 هزار و 400 شهید والامقام تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.