خدمت بشر دوستانه مدال افتخار داوطلبان هلال احمر است
خدمت بشر دوستانه مدال افتخار داوطلبان هلال احمر است
سکان نیوز؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بابل بیان داشت؛ خدمت بشردوستانه مدال افتخار داوطلبان هلال احمراست .

به گزارش سکان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بابل در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت:بار اطلاع رسانی جامعه بر دوش خبرنگاران است و خبرنگاران از جایگاه ویژه ای در بیان حقایق برخوردار هستند که اتفاقات را به مردم اطلاع رسانی می کنند و دغدغه های مردم را در جهت حل مشکلات به مسئولین انتقال می دهند.

علی محمدعلی تبار بااشاره به اینکه امداد ونجات از جمله مهمترین ماموریتهای های هلال احمراست افزود :این سازمان امسال توانسته ۴۱ماموریت امدادرسانی به ۲۳۹حادثه دیده داشته باشد.

وی بیان داشت:سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان بابل با برگزاری ۱۲۰دوره آموزشی در زمینه های گوناگون خیاطی گلدوزی فن بیان وآموزش زبان انگلیسی وبرگزاری مانور بهداشت ودرمان اضطراری در بخش بابلکنار با حضور پزشکان متخصص وهمچنین برگزاری دوره های کمک‌های اولیه به صورت رایگان توانسته خدمات شایسته ای را در کارنامه خود ثبت نماید.

محمد علی علی تبار با اشاره به مقام برتری شهرستان بابل در ثبت موقوفات هلال احمر در کشوربیان داشت خدمات خیرخواهانه شفیع زاده در بیمارستان امیرکلا ودیگر خدمات خیر خواهانه اشان دراین شهرستان برای همیشه ماندگار خواهد بود.

وی در پایان سخنانش با تشکر از زحمات داوطلبانه جوانان هلال احمر این شهرستان وهمچنین خیرین که بدون هیچ چشم داشتی در جهت توانمندسازی این سازمان گام برداشتندابراز داشت : اگر شهرستان بابل توانسته جایگاهی را در میان کشور چه در بحث کانون دانشگاهی وخدمات ارزنده ای در بیمارستان امیرکلا کسب نماید مرهون خدمات بشردوستانه افرادی است که بدون هیچگونه وابستگی مالی در راه آبادانی شهرستان گام برداشته اند و مدال افتخارشان خدمات بشر دوستانه است.