خدمت‌رساني بي‌وقفه همكاران نظام بانكي در دوره كرونا نشانه تعهد و از خودگذشتگي است
خدمت‌رساني بي‌وقفه همكاران نظام بانكي در دوره كرونا نشانه تعهد و از خودگذشتگي است
سکان؛ رييس هيئت‌مديره بانك دي، بر اهميت پاسخگويي به موقع و خدمت رساني به مشتريان در موج پنجم كرونا و هم‌زمان با تعطيلي استان هاي تهران و البرز تأكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي بانك دي، غلامرضا خليل ارجمندي، رييس هيئت‌مديره بانك دي با حضور در شعبه مركزي و بازدید از واحدهای کشیک ستادی اين بانك، از تلاش هاي بي‌دريغ همكاران شعب و واحدهای ستادی كشيك بانك براي خدمت‌رساني و پاسخگويي به نيازهاي ضروري مشتريان قدرداني كرد.
ارجمندي با تأکید بر اهمیت مشتری‌مداری، فعالیت کارکنان شعب را در شرایط حساس همه‌گیری کووید ۱۹، نشانه از خودگذشتگی و تعهد به خدمت دانست و افزود: با فراگیری این بیماری همه شئون جامعه، کسب و کار و فعالیت های اجتماعی درگیر مخاطرات و آسیب های فراوانی شده اند و در این شرایط حساس، کارکنان نظام بانکی یکی از سخت ترین وظایف و مشاغل را بر عهده دارند.
وي با اشاره به اين كه تمامي همکاران در شعب بانک دي با وجود همه تهديدها و آسیب‌های ناشی از کرونا، بدون وقفه در حال ارائه خدمت به مشتریان هستند، گفت: با توجه به نگرانی‌ها در ارتباط با موج پنجم کرونا، شعب بانک یکی از مراکز تجمعی مردم است که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی می تواند بستری برای شیوع کرونا باشد.از اين رو توجه به استفاده از خدمات غيرحضوري بانكي بيش از هر زماني حائز اهميت است و مي تواند به قطع زنجيره انتقال ويروس كرونا كمك شاياني كند.
ارجمندي افزود: بانك دي یکی از بانک‌هایی است که پیش از این اقدامات گسترده و ارزنده‌ای در زمینه بانکداری الکترونیک انجام داده و با آماده کردن زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان، مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز كرده است.
رييس هيئت‌مديره بانك دي ابراز اميدواري كرد واكسيناسيون كاركنان نظام بانكي به عنوان يكي از مشاغلي كه از زمان شيوع كرونا تا كنون پس از كادر درمان بيشترين تعداد قرباني را داشته است در اولويت قرار گيرد تا همكاران نظام بانكي بتوانند با امنيت خاطر بيشتري به خدمت‌رساني بپردازند.