حکم انحلال شورای شهر ساری به زودی ابلاغ رسمی می شود
حکم انحلال شورای شهر ساری به زودی ابلاغ رسمی می شود
سکان نیوز:هرچند به صورت رسمی هنوز انحلال شورای شهر ساری پس از کش و قوس های فراوان و بازداشت ۹ نفر اصلی اعضای آن صورت نگرفته اما خبرها حکایت از آن دارد به زودی اعلام رسمی حکم به انحلال این شورا ابلاغ خواهد شد.

به گزارش سکان نیوز/شورای پنجم شهر ساری ۹ عضو اصلی و ۶ عضو علی البدل داشت که از ابتدای تابستان امسال هر ۹ عضو اصلی برسر پرونده فساد شهرداری دستگیر و بازداشت شده اند، از ۶ عضو علی البدل هم چهار عضو از ورود به شورا منصرف شدند ، ۲ عضو از ۱۴ مهر وارد شورا شدند که یکی از آنها هم استعفا داد، پیشنهاد انحلال شورای اسلامی شهر ساری با تایید حکم تعلیق هفتمین عضو دستگیر شده شورا از سوی دستگاه قضایی ، به هیات حل اختلاف استان مازندران ارسال شد.
قرار شد در صورت تایید پیشنهاد فرمانداری برای انحلال شورای اسلامی شهر ساری در هیات حل اختلاف استان، این پیشنهاد برای نهایی شدن به تایید شورای عالی حل اختلاف در وزارت کشور برسد.

بر اساس آخرین خبرها استاندار مازندران اظهارکرده وزرات کشور به طور رسمی رای انحلال شورای شهر ساری را اعلام نکرده ولی رای به انحلال دادند اما نتیجه باید به صورت رسمی ابلاغ شود.

با انحلال شورای اسلامی شهر ساری، استاندار مازندران به عنوان قائم مقام شورا توسط وزارت کشور تعیین تا شهرداری بتواند همچون گذشته به ارائه خدمات به شهروندان با جدیت بپردازد.