حمایت تمام قد استاندار مازندران از نساجی قائمشهر
حمایت تمام قد استاندار مازندران از نساجی قائمشهر
ساری - سکان نیوز- استاندار مازندران در نشست با اعضای هیات مدیره و سرمربی تیم نساجی قائمشهر ، تنها نماینده استان‌های شمالی کشور در رقابت‌های لیگ برتر ،حمایتش را از این تیم در جام بیستم اعلام کرد.

به گزارش سکان نیوز ، احمد حسین زادگان در این نشست سه ساعته که دوشنبه شب در محل استانداری مازندران در ساری برگزار شد به بررسی مشکلات نساجی قائمشهر برای حضور قدرتمند در بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر پرداخت.
مدیر عامل باشگاه نساجی در حاشیه این نشست، دستاورد جلسه و اقدامات و تصمیمات استاندار را برای تیم بویژه اعضای هیات مدیره و سرمربی نساجی، امید بخش، متحول کننده و مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: استاندار مازندران برای بررسی و حل مشکلات و موانع تیم نساجی سه ساعت وقت گذاشتند و حاصل این نشست موجب روحیه مضاعف برای ما و سرمربی تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر شد و مصمم شدیم با روحیه مضاعف به کار خود ادامه دهیم.

علی امیری یادآور شد: با عنایت به قرار داشتن در فصل نقل و انتقالات و از آنجا که باشگاه نساجی از سوی بخش خصوصی اداره می شود و باید با تیم های دارای امکانات و قدرت مالی رقابت نماید، در این نشست، تدابیر لازم از سوی استاندار مازندران برای بستن تیمی در شان نساجی و مردم مازندران به عنوان تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر فوتبال اندیشیده شد.

وی با بیان این که استاندار بر بهره گیری از همه ظرفیت ها و توانمندی ها برای تقویت باشگاه نساجی در این نشست تاکید کرد، گفت: استاندار در این شرایط بسیار به نساجی کمک کردند و حین نشست؛ با تماس های مکرر تلفنی برای حل مشکلات باشگاه؛ هماهنگی های لازم را صورت دادند.

امیری افزود: با تاکید استاندار مازندران در این نشست ، تا رفع کامل مشکلات در فصل نقل و انتقالات ادامه خواهد یافت.
نساجی قائمشهر تنها نماینده استان های شمالی کشور در رقابت های لیگ برتر در حالی سومین فصل حضورش را در این رقابت ها تجربه می کند که در آستانه نقل و انتقال ، نیمی از بازیکنان تاثیرگذارش به دیگر تیم های لیگ برتری پیوستند.
نساجی قائمشهر لیگ برتر را در فصل گذشته با ۳۸ امتیاز از ۳۰ بازی به پایان برد و در رده نهم جدول ۱۶ تیمی قرار گرفت.

نساجی با نتایج خوبی که در ۱۰ بازی نیم فصل دوم به سرمربیگری محمود فکری از مربیان بومی استان و جایگاهش را یک پله نسبت به لیگ قبلی ارتقاء داد ، انتظار هواداران را بالا برده است به گونه ای که آنها امیدوارند تا در فصل آینده این تیم بتواند حداقل خود را در بین چهار تیم اول جدول و صعود کننده به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ببیند.