حمایت بهزیستی مازندران از کمک انجمن معلولین ضایعه نخاعی در همدلی مومنانه
حمایت بهزیستی مازندران از کمک انجمن معلولین ضایعه نخاعی در همدلی مومنانه
سکان نیوز:دکتر فرزاد گوهردهی به اتفاق عبدالرضا قلندری معاون امور توانبخشی و سید حمیدرضا علوی معاون مشارکت های مردمی و مراکز غیردولتی بهزیستی استان با حضور در مرکز انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان مازندران، از روند کمک رسانی این مجموعه به نیازمندان استان و پیوستن به رزمایش همدلی مومنانه بازدید کردند.

به گزارش سکان نیوز/ در حاشیه این بازدید دکتر گوهردهی ضمن تقدیر از حمایت های خیرین استان از نیازمندان و پیوستن به رزمایش همدلی مومنانه گفت: انفاق، احسان و نیکوکاری در تار و پور مردم کشور نهفته است و در پیشینه ادبی، تاریخی و مذهبی ما ایرانیان همواره بر این مباحث تاکید شده است.
مدیر کل بهزیستی استان مازندران افزود: بحران کرونا علی رغم تهدید های جسمی، روحی و آسیب های اقتصادی، فرصت های زیادی را نیز بوجود آورد که افزایش همدلی و انفاق در میان مردم، یکی از این فرصت هاست.

دکتر گوهردهی ضمن اعلام حمایت بهزیستی از اقدامات این چنینی تصریح کرد: بهزیستی این امادگی را دارد تا جهت تاسیس شعبه های دیگر انجمن معلولین ضایعه نخاعی در برخی شهرستانها ، از این انجمن حمایت های لازم را بعمل آورد.
گفتنیست انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان به ریاست دکتر بنیامین محسنی، با تهیه 250 بسته غذایی به ارزش تقریبی 75 میلیون تومان و 100 پک بهداشتی به ارزش 5 میلیون تومان و پیوستن به رزمایش همدلی مومنانه سهم خود را در کمک به محرومین استان به شایستگی ایفا نمود.

  • نویسنده : 1161