حمایت اقشار مختلف مردم از دکتر مهمانپرست در رشت/گیلان دروازه ورود دیپلماسی اقتصادی
حمایت اقشار مختلف مردم از دکتر مهمانپرست در رشت/گیلان دروازه ورود دیپلماسی اقتصادی
سکان نیوز؛ درحالی که چند روزی تا انتخابات مجلس دوازدهم باقی نمانده، موج حمایت های مردمی از دکتر رامین مهمانپرست با کد 715 در حوزه انتخابیه رشت و خمام کفه ترازو را سنگین کرده است.

به گزارش سکان، در فاصله 5 روز تا انتخابات مجلس دوازدهم در روز یازدهم اسفندماه رقابت های انتخاباتی وارد راند نهایی شده است و کاندیداها آخرین تلاش های خود را برای جلب نظر و اعتماد مردم بکار می گیرند.

اما اکنون شرایطی کاملا متفاوت در حوزه کلانشهر رشت و خمام حاکم است، مردم منطقه که بخصوص در دوره گذشته از عملکرد نماینده های خود رضایت نداشتند این بار به دکتر رامین مهمانپرست دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران و معمار دیپلماسی اقتصادی کشور که در این دوره از انتخابات مجلس از زادگاه خود استان گیلان شرکت کرده لبیک گفتند تا در مجلس دوازدهم از تجربه، تعهد، صداقت و قدرت نفوذ او در توسعه حوزه انتخابیه و فعال سازی ظرفیت های بی کران مغفول مانده شهرستان های رشت و خمام استفاده نمایند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران انتخابات در استان گیلان معتقدند دکتر رامین مهمانپرست شرایط بسیار مطلوبی در انتخابات پیش رو دارد و جو حاکم بر منطقه نیز گواه این مسئله است. باید دید فردای انتخابات نام کدام کاندیداها از صندوق های رای بیرون خواهد آمد.

گفتنی است حوزه انتخابیه رشت و خمام 3 نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.