حضور وزیر علوم در بابلسر و عدم اطلاع رسانی صحیح در دانشگاه مازندران
حضور وزیر علوم در بابلسر و عدم اطلاع رسانی صحیح در دانشگاه مازندران
سکان؛ نکته بسیار تاسف‌بار در سفر وزیر علوم به بابلسر که به‌عنوان یک نقطه ضعف اساسی برای دانشگاه مازندران محسوب می‌شود، عدم اطلاع‌رسانی درست به خبرنگاران برای حضور در این برنامه است.

وزیر علوم برای حضور در اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت که با حضور 86 انجمن‌ ‌ علمی برتر دانشگاه‌های سراسر کشور به مدت 3 روز در پردیس دانشگاهی بابلسر برگزار شده بود در سکوت خبری وارد شهرستان بابلسر شد.

جشنواره ای به این مهمی که با حضور 86 دانشگاه از سراسر کشور  و ارسال 1288 اثر به میزبانی دانشگاه مازندران و با حضور وزیر علوم برگزار شد، می طلبید با جدیت بیشتری در حوزه اطلاع رسانی آن اقدام می شد.

یکی از ضرورت‌های عصر امروز ، اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و درست برای افزایش امید ونشاط اجتماعی درجامعه می باشد که روابط‌عمومی‌های دستگاه های دولتی و رسانه ها برای آگاهی‌بخشی به مردم نقش اصلی را بر عهده دارند.

در حال حاضر برای تحقق جهاد تبیین در کشور، بیشترین نقش را روابط‌عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح می‌توانند ایفا کنند  روابط عمومی ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.

متاسفانه در این دوره از جشنواره سراسری، دانشگاه مازندران با توجه به هزینه بسیار زیاد برای برگزاری این جشنواره در حوزه اطلاع رسانی بسیار ضعیف عمل کرد و امیدواریم رئیس دانشگاه مازندران نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.

در دولت گذشته این لاپوشانی‌ها و مخفی‌کاری‌ها مرسوم بود اما انتظار می‌رود از استاندار مازندران و کارگزاران دولت انقلابی در استان که شیوه گذشته را اصلاح کرده و با شفافیت کامل تمامی برنامه‌ها و تصمیمات خود را به واسطه اهالی رسانه به گوش مردم برسانند.