حضور معاون حقوقی و امور مجلس و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در میز خدمت استان مازندران
حضور معاون حقوقی و امور مجلس و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در میز خدمت استان مازندران
سکان نیوز؛ معاون حقوقی و امور مجلس، مشاور و مدیر کل حوزه ریاست و تعدادی از مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه در جریان سفر استانی رئیس جمهور حضور در میز خدمت استان مازندران به سوالات و درخواست های ایثارگران پاسخ دادند.

به گزارش ایثار واحد مازندران،در آستانه سفر دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور به این استان، میز خدمت با حضور ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس، زارع نژاد مشاور و مدیر کل حوزه ریاست، کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران از صبح امروز در اداره کل بنیاد مازندران برپا گردید.
تمهیدات، تدابیر و ساز و کارهای لازم جهت استقرار مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در میز خدمت به منظور پاسخگویی به خانواده های معزز شهدا،جانبازان و آزادگان عزیز در استان اندیشیده شده است.
میز خدمت جهت پاسخگویی به ایثارگران مازندران، فردا جمعه تا پایان سفر ریاست جمهور در این اداره کل برگزار می باشد.
دیدار چهره به چهره مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران از ساعات اولیه صبح امروز آغاز گردیده و تا پذیرش آخرین مراجعه کننده ادامه خواهد داشت.
  تسریع در امر خدمت رسانی به درخواست ها ایثارگران، بررسی مشکلات اشتغال، مسکن، کمیسیون پزشکی، حق پرستاری، معیشت، عزتمندی و رضایتمندی را از اهداف مهم محسوب می گردد.
درخواست ها و موضوعاتی که توسط جامعه معزز ایثارگری در میز خدمت طرح می گردد پس از ثبت در سیستم، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
به منظور هماهنگی و تسهیل در امور سفر، تعدادی از همکاران مجرب و کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرکز سامد استانداری مازندران مستقر می باشند.     
همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ( اداره کل و 22 شهرستان) طی مدت دو روز به صورت تمام وقت و با نگاه تکریم و عزتمندی، آماده ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگری خواهند بود.