حضور انقلابی مردم ضامن حرکت ضداستکباری است/ قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» در تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان
حضور انقلابی مردم ضامن حرکت ضداستکباری است/ قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» در تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان
سکان ؛ شهردار کلانشهر شیراز که در اجتماع باشکوه دانش آموزان و مردم شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) حضور داشت، با قدردانی از این حضور پرشور و حماسی مردم در این روز تاریخی استکبارستیزی به تعبیر بنیان گزار انقلاب اسلامی انقلاب دوم گفت: حضور انقلابی مردم ضامن حرکت ضداستکباری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی که در اجتماع باشکوه دانش‌آموزان و مردم شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) حضور داشت، با قدردانی از این حضور پرشور و حماسی مردم در این روز تاریخیِ استکبارستیزی به تعبیر بنیان گزار انقلاب اسلامی ” انقلاب دوم “، اظهار کرد: حضور انقلابی مردم در تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان ضامن حرکت استمرار‌بخش ضداستکباری است.

او با تصریح بر استکبارستیزی به‌عنوان وجهه مهم روز ۱۳ آبان بیان کرد: حضور انقلابی و حماسی مردم ولایتمدار شیراز همگام با آحاد ملت ایران اسلامی، علاوه بر اعلام همبستگی امت اسلامی، پاسخی کوبنده و قاطع به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در محکومیت جنایت جنگی آن‌ها در غزه است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز ضمن همدردی با مردم بی‌دفاع و زنان کودکان فلسطینی و غزه که مورد آماج حملات سهمگین در جنایات جنگی اسرائیل علیه غره قرار گرفته و به شهادت رسیده‌اند؛ انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهونیستی اعلام و این اقدام رژیم جعلی را محکوم کرد.

اسدی در واکنش به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان از ابعاد پنج گانه سخنرانی هوشمندانه سیدمقاومت سید حسن نصرالله» اعلام حمایت کرد.