حضور احمدی لاشکی در خوزستان/ساماندهی نیروی انسانی از دغدغه های وزارت آموزش و پرورش است
حضور احمدی لاشکی در خوزستان/ساماندهی نیروی انسانی از دغدغه های وزارت آموزش و پرورش است
سکان نیوز؛ قاسم احمدی لاشکی اظهار داشت: سامان دهی نیروی انسانی از دغدغه های اصلی در وزارت آموزش و پرورش است و این امر با مصوبات قوه قانون گذاری کشور انجام می شود.

به گزارش سکان نیوز،معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: بیش از ۱۰ درصد از نیروهای جذب شده که شامل عددی بالغ بر ۷ هزار و ۶۹ می باشد در سال ۱۳۹۹ به آموزش و پرورش استان خوزستان اختصاص یافت.

قاسم احمدی لاشکی روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه ۹۹ در کارگروه ارتقای شاخص های آموزش و پرورش شهرستان های گتوند و شوشتر گفت: در سال 99 بیش از 10 درصد از نیروهای آموزشی جذب شده در کشور در راستای برطرف کردن معضل کمبود معلم به استان خوزستان اختصاص پیدا کرد.

احمدی لاشکی گفت: سامان دهی نیروی انسانی از دغدغه های اصلی در وزارت آموزش و پرورش است و این امر با مصوبات قوه قانون گذاری کشور انجام می شود.

وی گفت: امسال از متعهدین خدمت که از طریق کنکور_سراسری جذب شدند، یک هزار و ۶۲۳ نفر سهمیه به استان خوزستان اختصاص یافته است که این سهمیه باید بر اساس نیاز مناطق در سطح خوزستان توزیع شود.

احمدی_لاشکی در عین حال با بیان اینکه آزمون ماده ۲۸ نیز برای جذب_نیروی_انسانی_در_آموزش_و_پرورش طی هفته های آینده برگزار می شود، گفت: سهمیه استان خوزستان از ۲۵ هزار و ۴۹۷ نفر نیروی جذب شده در این آزمون، ۲ هزار و ۴۶۹ نفر است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بسیار از نخبگان تمایل به جذب در آموزش و پرورش دارند، اضافه کرد: ورودی به آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت بگیرد.

گفتنی است؛ صبح امروز قاسم احمدی لاشکی، کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در کارگروه ارتقای شاخص های آموزش و پرورش شهرستان های گتوند و شوشتر حضور یافتند.

بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اموزش و پرورش از مجتمع فرهنگی ورزشی فرهنگیان و دبیرستان_طالقانی_گتوند
این بازدید در جهت رفع کمبودها ، تخریب و‌نوسازی دبیرستان طالقانی و تعویض چمن مصنوعی این مجتمع ورزشی صورت گرفت.