حساب کشاورزان اصفهانی از آشوبگران جداست
حساب کشاورزان اصفهانی از آشوبگران جداست
سکان نیوز؛ نماینده مردم تهران گفت: مطمئنا حساب کشاورزان اصفهانی از آشوبگران جداست و آنها مطالبات خود را به صورت مسالمت‌آمیز همواره مطرح کرده و می‌کنند که نمونه آن را هفته قبل مشاهده کردیم.

بیژن نوباوه وطن ، با اشاره به ناآرامی صورت گرفته در اصفهان گفت: آمریکایی‌ها با ایجاد آشوب در ایران از جمله در اصفهان به دنبال کسب یک برگ برنده برای خود در مذاکرات پیش رو با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها هیچ وقت به دنبال توافق با ایران نیستند بلکه می‌خواهند یک توافق موقت و آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران، جمهوری اسلامی ایران را از ادامه مسیر غنی‌سازی 60 درصد بازدارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غنی‌سازی 60 درصد یک برگ برنده برای ایران در مذاکرات است و دست آمریکا را در این زمینه خالی گذاشته است و آنها مترصد فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران هستند تا ایران را یک کشور آشوب‌زده و درگیر مشکلات داخلی معرفی کنند و مذاکره‌کنندگانمان را تحت فشار قرار دهند.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی ایران در همان ابتدا با برخورد جدی با این افراد عوامل آنها را نیز دستگیر کردند و باید این افراد هرچه سریع‌تر به مردم معرفی شوند.

وی در پایان گفت: مطمئنا حساب کشاورزان اصفهانی از آشوبگران جداست و آنها مطالبات خود را به صورت مسالمت‌آمیز همواره مطرح کرده و می‌کنند که نمونه آن را هفته قبل مشاهده کردیم.

  • منبع خبر : فارس