حرکت بانک دی در مسیر تحقق شعار «ما می‌توانیم» است
حرکت بانک دی در مسیر تحقق شعار «ما می‌توانیم» است
سکان؛ مدیرعامل بانک دی در دومین روز از هفته دولت در نشست سراسری با روسای شعب سراسر کشور موفقیت‌ها، دستاوردها و عملکرد این بانک را مرهون تزریق روحیه خودباوری و حرکت در مسیر تحقق شعار «ما می‌توانیم» دانست.

ه گزارش روابط عمومی بانک دی، در نشست سراسری روسای شعب سراسر کشور که در دومین روز از هفته دولت  و با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد و روسای شعب سراسر کشور برگزار شد،

علیرضا قیطاسی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، با اشاره به اقدامات انجام شده در بانک گفت: بانک دی با تأسی از دولت سیزدهم و با کار و تلاش شبانه‌روزی حتی در روزهای تعطیل،  در یک سال گذشته اقدامات حیاتی و مطلوبی برای تغییر وضعیت بانک دی رقم زده است و می‌توان گفت عملکرد بانک نمونه و نمود واقعی شعار «ما می‌توانیم» است.

مدیرعامل بانک دی همچنین با اشاره به نشست ماهانه رئیس کل بانک مرکزی بامدیران عامل بانکها به مناسبت هفته دولت گفت: بانک دی در راستای تاکید رییس کل محترم بانک مرکزی بر ضرورت تسهیل در ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به آحاد جامعه همچنان که در ماه‌های گذشته در کمترین زمان ممکن و بدون ایجاد صف نوبت مبادرت به پرداخت این نوع تسهیلات کرده است، در هفته دولت نیز با نگاه ویژه به مراجعین، به شرط تکمیل پرونده از سوی متقاضیان، در کمتر از 24 ساعت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری و ازدواج را پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد :امیدوارم با همت جمعی روسای شعب تکالیف بانک در ارائه تسهیلات قانون جهش مسکن نیز تا پایان شهریور ماه سال جاری به صورت مطلوب انجام شود.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به استقرار میزهای خدمت در هفته دولت در شعب بانک دی تاکید کرد: امسال نیز مانند سال گذشته در تمامی شعب بانک دی علاوه بر افزایش ساعت کاری شعب در هفته دولت، با طراحی میز خدمت اختصاصی، تمامی مراجعین می‌توانند به صورت مستقیم با روسای شعب در ارتباط باشند.
مدیرعامل بانک دی تحکیم و توسعه ارتباطات با جامعه هدف بنیادشهید را از مهمترین اقدامات بانک دانست و تاکید کرد:با حمایت های معاون رئیس جمهور و ریاست محترم بنیادشهید و امور ایثارگران، امروز شاهد امضای تفاهم‌نامه‌های متعدد با زیرمجموعه‌های بنیادشهید و انتقال حقوق 390 هزار نفر از حقوق‌بگیران بنیادشهید به بانک دی هستیم.

وی افزود: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات بانک دی در خدمت‌رسانی و تکریم جامعه هدف بنیادشهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید با صبوری، ایثار و احترام ویژه به درخواست‌ها این قشر معزز رسیدگی کنند.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به اقدامات انجام شده در طی سال جاری در بانک گفت: امروز برای اولین بار در بانک دی شاهد آن هستیم که با پیاده‌سازی سیاست جانشین‌پروری، تصدی مدیریت تمامی شعب و میزهای خدمت بانک در دست جوانان مستعد بانک قرار گرفته است و این به معنای آن است که بدنه بانک به بلوغ سازمانی و توانمندی بهینه برای مدیریت بانک دست‌ یافته است و نتیجه این جوانگرایی نیز در عملکرد مثبت شعب طی 5 ماه گذشته نمود پیدا کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: تکریم مشتریان، به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران، پیگیری پرونده‌های حقوقی و مطالباتی بانک، پرستاری مشتریان و بازاریابی مناسب خدمات و محصولات بانک برای بهبود ترکیب سپرده‌ها مهمترین وظیفه روسای شعب است که باید در رأس امور قرار گیرد.

در ابتدای این نشست نیز که با حضور تمامی روسای شعب تهران و ارتباط غیرحضوری با روسای شعب استانها برگزار شد، امجد خضری معاون شعب، نوش‌آفرین مومن واقفی، معاون فناوری اطلاعات، حسین دهقان، رییس اداره اعتبارات و اعتبارسنجی، امانداد، سرپرست مدیریت امور سرمایه انسانی و جواد افتخاری، رییس کارگروه‌های بازاریابی به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه‌های خود پرداختند.