جهت گیری اقتصاد کلان کشور باید مبتنی بر ساختارهای اقتصاد مقاومتی باشد
جهت گیری اقتصاد کلان کشور باید مبتنی بر ساختارهای اقتصاد مقاومتی باشد
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه برای حفظ و تقویت مولفه‌های پیشرفت و اقتدار کشورمان در عرصه های گوناگون، اظهار داشت: جهت گیری اقتصاد کلان کشور باید مبتنی بر ساختارهای اقتصاد مقاومتی ریل گذاری شود.

علی کریمی فیروزجایی ، با بیان اینکه خوداتکایی داخلی به معنای عدم ارتباط با خارج نیست بلکه تقویت بنیه اقتصادی داخلی بر مبنای توانمندی‌های بومی است، گفت:انقلاب اسلامی مظهرقدرت الهی در برابر استکبار جهانی است که مانایی آن به حضور اراده های مومنانه جوانان حزب اللهی بستگی دارد.

وی با اشاره به تجربه هفت ونیم سال اخیر و مذاکرات برجامی با قدرت‌های خارجی افزود: دستاورد برجام به‌عنوان نسخه شکست خورده دیپلماسی تحت التماس با دنیا تجربه مهمی برای تداوم مسیر بدون اتکا به غرب است.

نماینده بابل در مجلس با اشاره به اهمیت ارتباط با دنیا یادآورشد: در حالیکه کشورهای منطقه و همسایه از انتفاع مناسبات اقتصادی با کشورمان استقبال کردند متاسفانه طی سالهای اخیررویکرد دستگاه دیپلماسی ما نگاه صرف به غرب بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به رفتار متناقض دولت جدید آمریکا با کشورمان در زمینه برجام، اضافه کرد:سیاست دولت جدید آمریکا در ارتباط با ایران مانند دوران ترامپ سخت افزاری نیست بلکه بایدن تحریم‌های فزاینده نرم افزاری با نگاه هوشمند سازی را دنبال می کند که نتیجه آن مانند سیاست ترامپ است .

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور اقتصاد کشورمان را زایشی و مبتنی بر توانایی‌های شگرف دانست وافزود: در صورت تمرکز دولت بر قابلیت‌های اقتصاد بومی و جهش قدرت قوام بخشی بنیه اقتصاد مقاومتی ،مشکلات دوران تحریم مرتفع خواهد شد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه برای حفظ و تقویت مولفه‌های پیشرفت و اقتدار کشورمان در عرصه های گوناگون، اظهار داشت: جهت گیری اقتصاد کلان کشور باید مبتنی بر ساختارهای اقتصاد مقاومتی ریل گذاری شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر قدرت تاب آوری حوزه های امنیتی ،اقتصادی و فرهنگی در برابر هجمه‌های سازمان یافته خارجی، گفت: مهمترین اصل در مقابله با هجمه‌های هماهنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان بکارگیری اراده‌های ایمانی و معنوی معتقد به مبانی انقلاب است.

نماینده مردم بابل با اشاره به اهمیت استفاده از نیروهای خلاق وباانگیزهای معنوی در مصادر امور کشور، عنوان کرد: قوای سه گانه کشور باید در اجرای فرامین راهگشای رهبر معظم انقلاب زمینه‌های حضور جوانان در اداره کشور را مهیا کنند.