جهاد تبیین در سایه کار جهادی، دلی و انقلابی محقق می شود
جهاد تبیین در سایه کار جهادی، دلی و انقلابی محقق می شود
سکان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بیان داشت؛ جهاد تبیین در سایه کار جهادی و دلی محقق می شود.

به گزارش ایثار مازندران، در ادامه برنامه سفر شهرستانی استاندار مازندران، سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یکشنبه نهم بهمن ماه در معیت حسینی پور و مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در گلزار شهدای سیمرغ، ضمن قرائت فاتحه به ارواح پاک و مطهر شهدا، با آرمانهای والای شهیدان تجدید پیمان کرد.
کهن سال به نمایندگی از استاندار مازندران در دو روستای کارتیجکلا و لاله زارکتی حضور یافت و ابتدا با پدر شهید گرانقدر قاسم عبادی و سپس با جانباز سرافراز 60 درصد ابوالقاسم رضایی (برادر شهید) دیدار و از آنان تجلیل و تکریم بعمل آورد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن دیدار با اهالی این دو روستا، به صورت چهره به چهره با جمعی از خانواده های معظم شهدا دیدار و مشکلات این عزیزان را مورد بررسی قرار داد.
وی همچنین در شهرستان سیمرغ با مادر صبور شهید والامقام جعفر خلیلی، جانبار سرافراز 70 درصد محمد ذبیح پور، خانواده جانباز متوفی جامی راد و جانباز 30 درصد قلی پور دیدار و مشکلاتشان را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار داد.
گفتنی است با حضور استاندار مازندران به شهرستان سیمرغ، همکاران بنیاد استان و شهرستان در میز خدمت مستقر شده و پاسخگوی مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری در بخش های اشتغال، مسکن، درمان و … بودند.
کهن سال پس از دیدار با جمعی از مردم شریف و جامعه معزز ایثارگری روستاهای کارتیجکلا و لاله زارکتی، طی گفت و گویی اظهار کرد: وظیفه ما خدمت بی وقفه به مردم و تلاش مضاعف برای حل مشکل آحاد جامعه بویزه خانواده های معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برآن تأکید فرمودند، با کار جهادی، دلی و انقلابی محقق می شود، همچنین نگاه ما در بنیاد، کار جهادی، حل مسئله و رضایتمندی جامعه بزرگ ایثارگری است.
کهن سال اذعان داشت: همه ما مدیون خون شهدا، از خودگذشتگی ایثارگران و صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا هستیم، وظیفه داریم با تمام توان، امکانات و ظرفیتهای موجود به این عزیزان خدمت کنیم، امروز همه ما باید با یک حس مسئولیت پذیری بالا در مسیر شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کنیم.
گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن شرکت در جلسه شورای اداری استانداری که در شهرستان سیمرغ برگزار شد، فرازی از وصیت نامه سردار شهید صمصام طور را برای حاضرین قرائت کرد.