جلالی؛ نساجی در آینده نزدیک در لیگ بزرگی می کند
جلالی؛ نساجی در آینده نزدیک در لیگ بزرگی می کند
سکان نیوز؛ سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: در برنامه‌ریزی یک سال و نیمه می‌توان کاری کرد که نساجی در آینده بزرگی کند.

مجید جلالی پس از پشت سر گذاشتن اولین تمرین خود با تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: از زحمات وحید فاضلی و همکارانش تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند. از حدادیان، اسدی و اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و مقدمات بازگشتم به نساجی را فراهم آوردند. امیدوارم بتوانم منشأ خدمت باشم. در نساجی بوده‌ام و می‌دانم مردم چقدر با این تیم زندگی می‌کنند. حال آنها با نساجی می‌تواند خوب یا بد باشد.
وی با بیان اینکه نهایت تلاش خود را برای نساجی می‌کند و تمام تجربه و علمش را وسط می‌گذارد، تصریح کرد: خودم را در نساجی غریبه نمی‌دانم و با فضای شهر قائمشهر آشنا هستم. از همه اطرافیان تیم از جمله هواداران و مسئولان می‌خواهم کنار نساجی و همراه تیم باشند. بچه‌ها زیر فشار هستند و باید از لحاظ ذهنی ترمیم شوند. می‌خواهم همه در این مسیر حرکت کنیم تا ان‌شاءالله ذائقه همه ما تغییر کند و نساجی به روزهای خوب خود برسد.

سرمربی جدید نساجی مازندران با بیان اینکه این تیم به برنامه‌ریزی خوب نیاز دارد، تصریح کرد: نساجی اینقدر بزرگ است که نباید دغدغه بقا در لیگ برتر داشته باشد. در برنامه‌ریزی یک سال و نیمه می‌توان کاری کرد که نساجی در آینده بزرگی کند، اما لازمه این موضوع این است که همه به هم کمک کنند و کنار نساجی باشند. باید همه یکدل باشیم و خالصانه هر چه بلدیم و در توان داریم، بگذاریم. مطمئن باشید بچه‌ها هم همین کار را می‌کنند. به آنها اعتماد کنید. ان‌شاءالله از اولین بازی خود در مشهد، دست پُر برگردیم. ما می‌خواهیم سربلند به قائمشهر بیایم.