جسد کودک غرق شده در بابلرود پیدا شد
جسد کودک غرق شده در بابلرود پیدا شد
سکان نیوز/ جسد کودک پنج ساله‌ای که عصر روز شنبه در رودخانه بابلرود غرق شده بود، با تلاش تیم امداد و نجات صبح امروز یکشنبه پیدا شد.
به گزارش سکان نیوز/ به گفته شاهدان عینی این پسر بچه به همراه برادر بزرگترش در حال بازی در حاشیه رودخانه بابلرود بود که داخل رودخانه سقوط کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل به خبرنگار ایرنا گفت: جسد بی‎جان کودک پنج ساله که روز گذشته در رودخانه بابلرود محدوده  پل درزیکلای نصیرائی و پل محمدحسن خان غرق شده بود، توسط غواصان و امدادگران سازمان آتش‎نشانی بابل از آب خارج شد.

سید مازیار حسنی افزود : پیرو اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۷ عصر روز گذشته بلافاصله اکیپ‌ های تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎نشانی بابل به محل حادثه اعزام شد ولی عملیات جست و جو با توجه به شدت جریان آب بی نتیجه بود ، تا این که امروز امدادگران توانستند با استفاده از لوازم و تجهیزات ویژه غواصی و پس از ساعت ها جست و جو در طول این رودخانه جسد بی‎جان غریق را کشف کنند.

وی گفت : آتش‎نشانان پس از خارج کردن جسد از این رودخانه و تحویل آن به عوامل آرامستان و نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

رودخانه بابلرود در مسیر جاده ساحلی در محدوده درزیکلای نصیرائی به سمت پل محمد حسن خان بابل همواره به دلیل عدم وجود حفاظ و ایمنی سالانه با بالا آمدن آب سبب آبگرفتگی معابر و همچنین وقوع حوادث مختلف می شود.

بارش باران و بارندگی های پی در پی هر ساله باعث بالا آمدن آب رودخانه بابلرود و  آبگرفتگی جاده ساحلی در مسیر رودخانه در روستای درزیکلای نصیرائی تا پل محمد حسن خان می شود که مسئولان این جاده را برای جلوگیری از بروز حوادث مدتی مسدود می کنند.

رودخانه بابلرود پیش از این هم از میان کودکان و نوجوانان  محلی هنگام شنا در منطقه روستای درزیکلای نصیرائی بابل قربانی گرفته بود.