جذب 88 درصدي پروژه هاي سرمايه اي مديريت توزيع برق شهرستان بجنورد
جذب 88 درصدي پروژه هاي سرمايه اي مديريت توزيع برق شهرستان بجنورد
سکان نیوز؛ مدير توزيع برق شهرستان بجنورد با اشاره به جذب 88 درصدي پروژه هاي سرمايه اي تا پايان آبان ماه، از افزایش اعتبارات جذب شده در اين مدت نسبت به سال گذشته خبر داد.

مهندس «چاهي» خاطرنشان كرد: تعداد پروژه بسته شده شهرستان در پايان فصل بهار سال گذشته صفر بود در حالي كه در سال جاري بيش از 5.3 ميليارد تومان پروژه بسته شده است. وي ادامه داد: همچنين در فصل تابستان و تا پايان آبان ماه نيز در سال گذشته به ترتيب 4.5 و 8.3 ميليارد تومان اعتبار جذب شد در حالي كه در سال جاري به ترتيب 16.3و 24.95 ميليارد تومان اعتبار جذب شد و شاهد رشد84درصدي تامين اعتبار و رشد 200 درصدي بسته شدن پروژه ها در سال جاري نسبت به سال گذشته بوديم. به گفته وي اين امر بيان گر روند بسته شدن پروژه ها با شيب ملايم و جهش قابل ملاحظه نسبت به سال گذشته است.

وي متذكر شد: در راستاي تحقق شعار سازمان ناب و حذف اتلاف ها در حوزه اجرايي، پروژه هاي شهرستان بجنورد با استفاده از همه ظرفيت هاي نيروي انساني، پيمانكاران به منظور افزايش بهره وري در قالب فعاليت به صورت برنامه محور و با شناسايي موانع و مشكلات اجرايي پيش رو اجرا و زمينه جذب 88درصدي پروژه هاي سرمايه اي شهرستان تا پايان آبان ماه فراهم شد.
وي يادآور شد: همچنين با عملكرد مثبت همكاران و پيمانكاران و برنامه ريزي هاي انجام شده، شاهد بسته شدن 100درصدي پروژه هاي نيرورساني و 100 درصدي پروژه هاي عمراني در سطح شهرستان نيز هستيم.