جدایی مسی از بارسلونا جدی شد
جدایی مسی از بارسلونا جدی شد
تهران- سکان نیوز- «لیونل مسی» در گفت‌وگوی اختصاصی با تارنمای گل، در خصوص تصمیم تکاندهنده خود برای ترک بارسلونا و تصمیم نهایی‌اش برای ماندن در این باشگاه، افشاگری کرد.

به گزارش سکان نیوز، مرد ۳۳ ساله آرژانتینی که حالا ۲۰ سال از حضورش در نیوکمپ می‌گذرد، در اواخر آگوست با اعلام تمایل خود برای ترک بارسا به عنوان بازیکن آزاد، بمب خبری رسانه‌ها شد.

با این حال، بارسا با این ادعا که زمان استفاده از بند موجود در قرارداد مسی گذشته است، از صدور رضایتنامه برای وی خودداری کرد و در نتیجه بن بست مذاکرات وی را بر آن داشت تا برای جدایی راهی پیدا کند.

اما براساس تازه‌ترین اخبار، مسی پذیرفته است که به منظور اجتناب از باز کردن پای باشگاه دوست داشتنی‌اش به دادگاه، باید در نیوکمپ بماند اما این موضوع پس از تجربه چند هفته ناراحت کننده رخ داد.

مسی در این باره گفت: وقتی که تصمیمم را با همسر وفرزندانم در میان گذاشتم، یک ماجرای غم انگیز بیرحم رخ داد. همه خانواده شروع به گریه کردند؛ بچه‌هایم نمی‌خواستند بارسلونا را ترک کنند؛ نه بارسا و نه مدارسشان؛ اما من از بارسلونا خیلی دور شده بودم و می‌خواهم در بالاترین سطح بازی کنم؛ افتخار کسب کنم و در لیگ قهرمانان مبارزه کنم. ممکن است ببازید یا ببرید چون رقابت سختی است اما باید بجنگید.

وی ادامه داد: دست کم بجنگیم و نگذاریم مثل رم، لیورپول و لیسبون از هم بپاشیم؛ و این اتفاقات تمام چیزهایی بود که مرا به فکر رفتن انداخت.

با این وجود، این آرزو و تصمیم پس از آنکه «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس باشگاه پذیرفت که در پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ نیوکمپ را ترک کند، به تعویق افتاد.

مسی افزود: فکر کردم و مطمئن بودم که می‌توانم به طور آزاد باشگاه را ترک کنم؛ رییس باشگاه همیشه گفته بود که در پایان فصل می‌توانم در مورد ماندن یا رفتن تصمیم بگیرم. حالا آنها به این دلالت کرده اند که زمانی که من این حرف را قبل از ۱۰ ژوئن نزدم. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام که در باشگاه بمانم چون رییس باشگاه گفته است که تنها راه جدایی من پرداخت بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی است و چنین چیزی امکان ندارد.

برای جدایی مسی تنها یک راه وجود دارد؛ کشاندن بارسلونا به دادگاه اما ۶ بار برنده توپ طلای جهان از قدم گذاشتن در این مسیر خودداری کرد و بنابراین برای ۱۰ ماه آینده در نیوکمپ خواهد ماند.

مسی در ادامه گفت: راه دیگری هم وجود داشت و آن رفتن به دادگاه بود؛ هرگز بارسا را به دادگاه نمی کشم چون عاشق آن هستم؛ باشگاهی که هر چه دارم را به من داده است. بارسلونا باشگاه تمام زندگی من است؛ من زندگیم را اینجا ساختم. بارسا به من همه چیز داد و من هم در مقابل همین کار را کردم؛ تنها چیزی که می دانم این است که کشاندن بارسا به دادگاه هرگز از ذهن من هم خطور نکرده است.

مسی در خصوص مکالمه غم انگیز و احساسی که با پسرش «تیاگو» داشته است، حرف زد؛ کسی که نمی‌خواسته او باشگاه را ترک کند.

مسی در ادامه داستان این مکالمه را اینگونه تعریف کرد: متئو هنوز بچه است و درک نمی‌کند که رفتن یعنی چه؛ تیاگو اما بزرگ‌تر است؛ او در تلویزیون چیزی شنید و پرسید؛ نمی‌خواستم او چیزی در مورد این مسائل بداند؛ اینکه باید به مدرسه جدید برود یا دوستان جدید پیدا کند. او گریه کرد و گفت «بیا بمانیم»؛ تکرار می‌کنم چقدر آن لحظه سخت بود؛ البته قابل درک بود و این اتفاق برای مت رخ داده بود؛ تصمیم گرفتن سخت بود. من عاشق بارسلونا هستم و هیچ جا برای من بهتر از اینجا نخواهد بود. هنوز هم می توانم انتخاب کنم. می‌توانستم به دنبال گل زدن و چالش‌های جدید باشم؛ و فردا می‌توانم برگردم زیرا اینجا در بارسلونا همه چیز دارم.

وی افزود: پسرم و خانواده ام اینجا بزرگ شده اند و اهل اینجا هستند؛ درخواست رفتن مشکلی ندارد و من به آن نیاز داشتم باشگاه هم همینطور؛ همسرم با تمام دردی که در روحش حس می کرد، از من حمایت کرد و همراهم بود.

  • نویسنده : 6965