جاده چالوس عصر جمعه یکطرفه می شود - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 1252
  • 30 بهمن 1398 - 9:55
  • 0 دیدگاه
رئیس پلیس راه مازندران:

جاده چالوس عصر جمعه یکطرفه می شود

جاده چالوس عصر جمعه یکطرفه می شود
جاده چالوس عصر جمعه یکطرفه می شود
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان گفت: جاده چالوس عصر جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

به گزارش سکان نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد خودروها، محدودیت تردد از امروز در جاده‌های ارتباطی استان اجرا می‌شود.

سرهنگ قدمی با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر در جاده هراز افزود: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ فردا و جمعه در این جاده ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است گفت: تردد انواع وسایل نقلیه ساعت ۱۵ تا ۲۳ جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه این جاده ساعت ۱۸ تا ۲۳ جمعه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین تصریح کرد: به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲ اسفند، محدودیت در جاده کرج – چالوس در صورت نیاز با اعلام مأموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود و در غیر این صورت، تردد دو طرفه است.

به گفته سرهنگ قدمی مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

  • نویسنده : صادقی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

رکود در بازار لوازم خانگی / برخی از واحدها تبلیغات عوام‌فریبانه دارند 30 اردیبهشت 1403

رکود در بازار لوازم خانگی / برخی از واحدها تبلیغات عوام‌فریبانه دارند

سکان نیوز؛ رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه در سال جاری هیچ شرکتی افزایش قیمت نداشته، از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و انتقاداتی هم نسبت به وضعیت فعالیت فروشگاه‌های بزرگ قسطی مطرح کرد.

۱۰۳ اهدای عضو و نجات دوباره جان بیماران در دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد 30 اردیبهشت 1403

۱۰۳ اهدای عضو و نجات دوباره جان بیماران در دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از انجام ۱۰۳ اهدای عضو دراین دانشگاه خبر داد و گفت: تا زمانی که تیم تخصصی پزشکی مرگ مغزی بیمار را تایید نکنند روند اهدای عضو شروع نمی شود.

معافیت ازپرداخت  پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف 29 اردیبهشت 1403

معافیت ازپرداخت پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ با اعلام اینکه مجوز معافیت از پرداخت پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف صادر شد، گفت :در این راستا سعی می کنیم تا تخفیفات قابل ملاحظه ای برای متصرفین اراضی وقفی قائل شویم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.