تکریم و پاسخگویی دکتر رجبی مدیرکل حوزه استاندار مازندران با مردم غرب استان   
تکریم و پاسخگویی دکتر رجبی مدیرکل حوزه استاندار مازندران با مردم غرب استان   
سکان؛ بررسی و پیگیری مشکلات مردمی از دغدغه های جدی دکتر رجبی است /درب مدیرکل حوزه استاندار جهت پاسخگویی به روی مردم استان باز است

به گزارش سکان،   نخستین بار است که  بعد از انتصابش به عنوان مدیرکل حوزه  در ملاقات عمومی استاندار مازندران در نوشهر وی را ملاقات کردم ، تیزبین و نکته سنج است ، بر کل سالن ملاقات نظارت دارد و کم و کاستی ها را از دور ارزیابی می کند ، اهل باج دادن و خودنمایی نبوده و به دنبال گرفتن نمره از دیگران نیست چرا که نمره واقعی خویش را در جبهه حق علیه باطل گرفته است.

دستوراتش را برای برقراری نظم و انظباط در سالن ملاقات به آرامی به مدیران برگزاری اعلام می کند ،مدیریتش در سالن ملاقات همانند مدیریتش در میدان جنگ است چرا که فرزند جبهه و جنگ و یادگار هشت سال دفاع مقدس است .

 در جبهه آموخته است وقتی کاری برای رضای خدا می کند بوق و کرنا نکرده و  اجر کارش را از بین نبرد بر این اساس چون اهل ریا ودو رویی نیست اخلاق و رفتارش به مزاج برخی ها خوش نیامده ، زبان به انتقاد و شکوه از وی می گشایند .

  می داند ازدحام جمعیت برای ملاقات با استاندار مازندران زیاد است و بسیاری از مردم خارج از سالن در اتاق انتظار و حیاط منتظر ملاقات هستند ، بر این اساس در صدد میشود تا با هدایت برخی از مدیران به خارج از سالن فضای پاسخگویی  را برای مردم  باز کند تا مردم در سرمای هوا بیش از پیش منتظر نباشند .

 با صبوری و مهربانی پاسخگو و پیگیر مشکلات مردم است  تا همانند استاندار مازندران لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشاند.

 سالن شلوغ هست و سخت مشغول تهیه گزارش هستیم به نحویکه  فرصت نمی شود حضوری نزد وی رفته از زحمات و پاسخگویی وی و همکارانش تقدیر کنیم .

بر این اساس فرصت را غنیمت شمرده و از طریق این رسانه از زحمات و تلاش های
 دکتر رجبی وهمکاران خوبش در ملاقات عمومی نوشهر تقدیر می کنیم .