توزیع بیش از 32 هزار سبد حمایتی و بهداشتی به ارزش 104 میلیارد ریال در دوران همه گیری کرونا
توزیع بیش از 32 هزار سبد حمایتی و بهداشتی به ارزش 104 میلیارد ریال در دوران همه گیری کرونا
سکان نیوز/ دکتر گوهردهی خیرین را بازوان توانمند بهزیستی در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی دانست و افزود : اقلام تهیه شده از طریق مشارکت های مردمی و بهزیستی مازندران در میان مددجویان و معلولین، پرسنل ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی، کودکان کار و خیابانی و اهالی مناطق آسیب پذیر توزیع می شود.

به گزارش سکان نیوز/ دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران در تشریح خدمات خیرین و سازمان های مردم نهاد استان در پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا با اشاره به  توزیع ۹۵۴۳ سبد  غذایی در دوران کرونا  به ارزش  ۱۸۵۳۹۹۵۰۰۰۰  ریال گفت : در همین راستا تعداد ۷۳  کارگاه فعال گروهی و خانگی با بکارگیری توانمندی‌های ۱۸۰  تن از اعضای جامعه هدف بهزیستی اعم از بانوان سرپرست خانوار و توانخواهان اقلام مورد نیاز در این زمینه را تولید کردند.
مدیر کل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد :  ماسک، گان ،شیلد و البسه بیمارستانی عمده محصولات تولیدی این کارگاه ها است و دستکش ، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح ، وسایلی مثل تب سنج و پالس اکسیمتر نیز از محل مشارکت های مردمی خریداری شده است.
   
دکتر گوهردهی  خیرین را بازوان توانمند بهزیستی در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی دانست و افزود : اقلام تهیه شده از طریق مشارکت های مردمی و بهزیستی مازندران در میان مددجویان و معلولین، پرسنل ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی، کودکان کار و خیابانی و اهالی مناطق آسیب پذیر توزیع می شود.
وی با اشاره به توزیع  ۵۴۳۸ سبد کالا  به ارزش ۱۳۸۴۵۰۰۰۰۰۰ ریال  در پویش همدلی مومنانه، و توزیع ۱۷۱۸۸  سبد غذایی به ارزش   ۴۰۸۳۹۹۵۰۰۰۰  ریال  در ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان اذعان کرد:  از زمان همه گیری کرونا تاکنون  اقلام بهداشتی به مبلغ ۳۱۱۴۷۲۵۵۰۰۰  ریال  و ۳۲۱۶۹  سبد غذایی به ارزش ۱۰۴۳۷۲۱۵۵۰۰۰  ریال در میان نیازمندان استان توزیع شده است.