توزیع بیش از ۶۱ هزار اقلام بهداشتی میان ایثارگران مازندران
توزیع بیش از ۶۱ هزار اقلام بهداشتی میان ایثارگران مازندران
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از توزیع بیش از ۶۱ هزار اقلام بهداشتی میان ایثارگران استان خبر داد.

به گزارش سکان به نقل از  ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران این مطلب را روز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه طی گفتگویی به سایت ایثار گفت: از ابتدای شروع ویروس کرونا ۶۱ هزار و ۲۷۱ اقلام بهداشتی شامل ۳۹ هزار و ۳۷۸ عدد ماسک و ۲۱ هزار و ۸۹۳ جفت دستکش مورد نیاز میان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مازندران توزیع گردیده است‌.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: محلول ضد عفونی کننده به میزان چهار هزار ۶۱۱ بسته بین جامعه ایثارگری استان توزیع شد.
مظلومی در خصوص تهیه اقلام بهداشتی جهت جانبازان سرافراز نخاعی اظهار داشت: به منظور پیشگیری ویروس کرونا ،تاکنون طی دو مرحله پک بهداشتی مورد نیاز همراه با تجهیزات مصرفی تحویل جانبازان عزیز نخاعی استان گردید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از اقدام جهادگرانه جمعی از ایثارگران استان در تهیه اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: تعدادی از ایثارگران شهرهای مازندران در یک کار ارزشمند و خدا پسندانه، اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده میان جامعه ایثارگری کردند.
مظلومی با بیان اینکه توزیع اقلام بهداشتی بین جامعه ایثارگری از اولویت بنیاد به شمار می رود عنوان کرد: بنیاد مازندران با تمام توان در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران است و برای سلامت این عزیزان از همه داشته ها و ظرفیت های استانی استفاده خواهد کرد‌.